۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۵
اختصاصی دی اسپورت،

پیش بازی شهرداری ماهشهر-برق جدید فارس

دی اسپورت:در یکی از بازی های حساس و تعیین کننده هفته هشتم از مرحله پایانی لیگ دسته دوم دو تیم بالانشین شهرداری ماهشهر و برق جدید فارس به مصاف هم می روند.
کد خبر: ۶۵۴۸۹

به گزارش"دی اسپورت"،در یکی از بازی های حساس و تعیین کننده هفته هشتم از مرحله پایانی لیگ دسته دوم دو تیم بالانشین شهرداری ماهشهر و برق جدید فراس به مصاف هم می روند.

 

شهرداری ماهشهر به همان اندازه که در بازی های ابتدایی و در خانه نتایج خوبی نگرفت اما در ادامه شاگردان باقری نیا به خوبی امتیازات را جمع کردند و به صدر جدول رسیدند.

 

شهرداری ماهشهر در دیدار فردای خود باید به نوعی حساس ترین بازی فصل را برگزار کند چرا که اگر ماهشهری ها موفق شوند از سد کاکوهای شیرازی بگذرند با توجه به اینکه برق نوین نزدیک ترین تعقیب کننده شهرداری ماهشهر می باشد آن وقت ممکن است تیم ماهشهری خود را خیلی زود به عنوان یکی از تیم های صعود کننده به لیگ دسته اول معرفی کند.

 

البته در طرف دیگر میدان برق نوینی قرار دارد که با توجه با باخت هفته گذشته در دقایق تلف شده مقابل شهرداری فومن در این دیدار چاره ای جز کسب نتیجه ندارد.مسلما اگر برق نوین نگاه به صعود مستقیم به لیگ دسته اول دارد در گام نخست باید شهرداری ماهشهر را متوقف کند و در صورت مهیا بودن شرایط حتی رقیب مستقیمش را شکست دهد و بتواند رقابت در این گروه را نزدیک تر کند.

 

این دو تیم در دور رفت نیز به مصاف هم رفته بودند که برق نوین شیراز موفق شد رقیبش را با نتیجه2بر1شکست دهد.

 

شاید نقطه تشابه دو تیم را خط دفاعی قدرتمند هر دو تیم دانست که کار برای هر دو تیم را سخت و دشوار خواهد کرد.

 

بدون شک این دیدار به نوعی می تواند سرنوشت تیم صعود کننده را مشخص کند البته بازی های مهم دیگری هم در این گروه برگزار می شود اما با توجه به جایگاه دو تیم شهرداری ماهشهر و برق نوین شیراز در جدول اهمیت این بازی را دو چندان می کند.

 

شهرداری ماهشهر و برق نوین شیراز سه شنبه 96/02/12ساعت17 به مصاف هم می روند.

 

گزارش:علیرضا یاوری