۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۱:۴۵
اختصاصی دی اسپورت،

پیش بازی شهرداری کاشان - شهرداری فومن

دی اسپورت:شهرداری کاشان و شهردای فومن در دیداری حساس در هفته هشتم از مرحله پایانی مسابقات لیگ دسته دوم به مصاف هم می روند.
کد خبر: ۶۵۴۹۱

بهکزارش"دی اسپورت"،درچارچوب هفته هشتم از مرحله پایانی مسابقات لیگ دسته دوم و در دیداری مهم برای سرنوشت تیم های صعود کننده شهردای کاشان در خانه از هم نام فومنی خود پذیرایی می کند.

 

شهرداری کاشان هر اندازه در مرحله مقدماتی با اقتدار ظاهر شد اما در مرحله پایانی فراز و نشیب بسیاری را پشت سر گذاشت اما با این وجود همواره خود را در بین تیم های بالایی جدول حفظ کرد.

 

بازی هفته گذشته تیم کاشانی با داماش گیلان که به درگیری هواداران دو تیم انجامید و نیمه تمام ماند حواشی بسیاری را برای این تیم به وجود آورده و باید منتظر رای انضباطی این دیدار باشد که مطمئنا سرنوشت تیم کاشانی را می تواند رقم بزند.

 

اما شهرداری کاشان بدون توجه به رای انضباطی در این بازی خانگی به دنبال حداکثر امتیازات است چرا که اگر گام لغزان بردارد ممکن است شاگردان باقری نیا با یک پیروزی گوی صعود را از بقیه تیم ها بربایند.

 

اما شهرداری فومن که شانس زیادی برای صعود نداشت با پیروزی هفته گذشته مقابل برق نوین شیراز در لحظات پایانی کور سوی امیدی پیدا کرده اما این کور سو تنها وقتی روشن تر می شود که شاگردان فلاح بتوانند فاتح ورزشگاه امیر کبیر کاشان شوند که کار بسیار دشواری خواهد بود.

 

شهرداری کاشان و فومن در دور رفت نیز به مصاف هم رفته بودند که سرانجام این دو تیم هم نام به تساوی بدون گل در فومن رضایت داده بودند.

 

دو تیم هم نام شهرداری کاشان و شهرداری فومن سه شنبه 96/02/12ساعت17در ورزشگاه امیر کبیر کاشان به مصاف هم می روند.

 

گزارش:علیرضا یاوری



ترند های روز