۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۲:۱۹
نساجی فوتبال پاک را معنی کرد

رمضانی: صعود سپیدرود مبارک داور مسابقه

دی اسپورت- سپیدرود رشت با شکست ۳ بر ۲ نساجی مازندران به لیگ برتر راه یافت. دقایقی پس از پایان بازی با مدیرعامل باشگاه نساجی همکلام شدیم که ماحصل این گفتگو را در زیر می خوانید.
کد خبر: ۶۵۴۹۲

دی اسپورت- سپیدرود رشت با شکست ۳ بر ۲ نساجی مازندران به لیگ برتر راه یافت. دقایقی پس از پایان بازی با مدیرعامل باشگاه نساجی همکلام شدیم که ماحصل این گفتگو را در زیر می خوانید.

عبدالحمید رمضانی، مدیرعامل باشگاه نساجی در مورد شرایط دیدار برابر سپیدرود رشت به خبرنگار دی اسپورت گفت: در ابتدا باید به تمام هواداران سپیدرود و مردم استان گیلان تبریک بگویم که تیم ریشه دار سپیدرود موفق شد به لیگ برتر راه یابد. در چند روز گذشته تماس های زیادی با بازیکنان نساجی و خود من گرفته شد و تماس گیرندگان از ما انتظار داشتند برای آنها بازی کنیم.

رمضانی با بیان اینکه چنین تماس هایی با روح جوانمردی و فوتبال پاک منافات دارد، ادامه داد: همه مردم ایران دیدند که تمام اعضای باشگاه نساجی شرافت شان را با هیچ چیز عوض نمی کنند. شاید زمانی که در همان دقایق ابتدایی دو گل دریافت کردیم، خیلی ها تصور کردند نساجی تمام تلاشش را به کار نخواهد گرفت ولی همه دیدند که بازیکنان باغیرت نساجی چگونه با هدایت کادرفنی شجاعش به بازی بازگشت.

رمضانی ادامه داد: به خودم می بالم که مدیریت چنین مجموعه ای را عهده دار بودم که اینطور جوانمردانه بازی می کند ولی تمام تلاشمان با یک تصمیم اشتباه به هدر رفت.

مدیرعامل نساجی مازندران در مورد تصمیم دپارتمان داوری درخصوص تغییر قاضی میدان گفت: چه چیزی می خواهید از زبانم بشنوید. اعلام کرده اند که تغییر داور به دلیل مصدومیت فغانی بود ولی سوال من این است که ایشان از قبل مصدوم بودند یا قبل از مسابقه مصدوم شدند؟ البته در هر دو صورت تنها می توانم بگویم متاسفم.

رمضانی با بیان اینکه وقتی به دقایق پایانی مسابقه رسیدیم، خیلی دعا کردم تا باد حرکت بازیکنان نساجی به سپیدرودی ها نخورد، ادامه داد: واقعا باید صعود سپیدرود را به داور میدان تبریک گفت. شما ببینید در حالی که بازی با نتیجه ۲-۲ رو به اتمام بود، داور مسابقه چه برخوردی را پنالتی گرفت. از خدا می خواهم که تصمیم داور و اعلام پنالتی اش درست بوده باشد زیرا در غیر این صورت آه هواداران نساجی تا آخر عمر دامنش را خواهد گرفت.

رمضانی گلایه اش از مسوولان برگزاری مسابقه اینگونه بیان کرد: شب قبل از مسابقه در جلسه هماهنگی کلی بحث شد که همه نظم و انضباط را رعایت کنند و گفته شده بود که پشت نیمکت نساجی چه هواداران ما بیایند چه نیایند، خالی خواهد ماند،  این در حالی است که قبل از آمدن تیم نساجی به ورزشگاه سپیدرودی ها سکو ما را هم گرفته بودند و هواداران نساجی پشت در ماندند.

مدیرعامل نساجی مازندران در پایان افزود: به گیلانی ها تبریک می گویم و امیدوارم که در لیگ برتر هم بدرخشند.