۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۲

رضاییان : در جم میزان تیم های لیگ برتری خواهیم بود

شاید این روزها یکی از مهم ترین دغدغه های مردم جم میزبانی پارس جنوبی در این شهر باشد و اگر قرار باشد تیم به شیراز یا بوشهر برود به خاطر بعد مسافتی مردم این شهر دیگر قادر نخواهند بود بازی های پارس جم را از نزدیک به تماشا بنشینند.
کد خبر: ۶۵۶۰۳

به گزارش "دی اسپورت"، اما بهرام رضاییان – مدیر عامل باشگاه پارس جنوبی جم اطمینان خاطر داد که بازی های پارس جنوبی در جم برگزار شد و هیچ نگرانی نسبت به این مسئله وجود ندارد.
او در این باره می گوید: اتفاقا دیروز کارشناس چمن از زمین بازدید کرد وبه زودی اقدامات جدی برای بهبود وضعیت چمن انجام خواهد شد. روز شنبه هم سهیل مهدی و سعید فتاحی کارشناسان سازمان لیگ برتر به شهر جم خواهند آمد و از استادیوم بازدید خواهند کرد. بعد از اعلام این ها اقدامات لازم برای میزبانی انجام خواهد شد و جای نگرانی دراین خصوص وجود ندارد. ضمن اینکه ما چند روزی است که پیش بینی های لازم را در این باره داشته ایم و کارشناسان در حال بررسی وضعیت استادیوم هستند. رختکن ها باید ترمیم شود. اسکوربورد باید نصب گردد. منتهی همان طور که اشاره کردم ما برای اقدامات اساسی در این زمینه منتظر نظر سازمان لیگ برتر هستیم.
رضاییان در ادامه پیرامون حضور این تیم در فصل آتی لیگ برتر گفت: مهم ترین دستاورد قهرمانی تیم پارس جنوبی جم در رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور شادی مردم بوده. خوشحالیم از اینکه توانستیم باعث غرور و بالندگی هزاران مردمی شویم که در جشن قهرمانی حضور داشتنند. طبیعتا نیت ما از حضور در فصل آتی لیگ برتر نیز کسب نتایج درخورشان است و تنها حضور در لیگ برتر شایسته این مردم نیست. البته پیش تر و در رشته های دیگر نیز با حمایت وزارت نفت و شرکت پارس جنوبی جم حضور شایسته ای در دیگر رشته ها داشتیم و طبیعتا تیم فوتبال ما هم از این قاعده مستثنی نخواهد بود. شاید برخی ذهنیت ها  این طور باشد که حضور ما در لیگ برتر مثل خیلی از تیم  های دسته اولی یک ساله خواهد بود اما این طور نیست. شاید پیش از آغاز فصل کمتر کسی فکر می کرد ما به لیگ برتر صعود کنیم و الان هم شاید کمتر کسی فکر کند که ما به دنبال حضور شایسته در بازی ها هستیم. ما باید همه توان خود را بکار گیریم تا شادی مردم منطقه که امروز دلخوشی اشان تیم پارس جنوبی جم است ادامه یابد.

 

 



منبع: خبر ورزشی



ترند های روز