۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۳
در واکنش به صحبت های دین محمدی:

کیانیان: در نیم فصل دوم به ندرت یک روز خوب داشتیم

دی اسپورت: سرپرست تیم فوتبال راه آهن تهران از آنچه در این فصل بر تیمش گذشته بود پرده برداشت.
کد خبر: ۶۵۶۰۶

آرش کیانیان سرپرست تیم فوتبال راه آهن تهران در گفتگو با خبرنگار دی اسپورت در خصوص اتفاقاتی که برای تیمش در فصلی که گذشت رخ داده بود می گوید: از ابتدای فصل مشکلات زیادی داشتیم اما در نیم فصل دوم این مشکلات به اوج خود رسیده بود به نحوی که ادامه کار برایمان مقدور نبود چرا که بازیکنان زیادی را از دست داده بودیم، قدم در راهی گذاشته بودیم که بسیار ناهموار بود و خیلی ها منتظر زمین خوردن ما بودند.
وی افزود: در نیم فصل به ندرت یک روز خوب داشتیم، هر روز صبحمان با یک بحران شروع می شد اما با توکل به خدا و از خود گذشتگی کادر مدیریت و بازیکنان تمام مشکلات را به جان خریدیم و سعی کردیم رو به جلو حرکت کنیم. در آن مقطع زمانی کار را با آقای استحقاری بعنوان سرمربی شروع کردیم اما ایشان بدلیل مشکلات شخصی فقط یک بازی در کنار ما بودند پس از وی نیز کمک اول ایشان فرهاد تجسسی سکان هدایت تیم را در دست گرفت و مشغول فعالیت شدند.
کیانیان ادامه داد: از همان زمان حدودا به مدت سه هفته مذاکراتمان را با آقای دین محمدی آغاز کردیم و تمام مشکلات را ریز به ریز برایشان بازگو کردیم که ایشان با آگاهی کامل در این خصوص تصمیم بگیرند، باشگاه راه آهن یک باشگاه قدیمی و ریشه دار است و هر مربی دوست دارد در فوتبال ایران نامش را در شناسنامه این تیم ثبت کند، تا پیش از این آقای دین محمدی در مقطع بزرگسالان بعنوان سرمربی سابقه و فعالیتی نداشتند اما با این همه در توانایی های ایشان جای هیچ شکی نبود و علت طولانی شدن روند مذاکرات ما نیز همین مسائل بود که آقای دین محمدی بایستی با آن کنار می آمد و باشگاه نیز بالطبع می بایست بهترین انتخاب را انجام می داد، یک روز قبل از بازی با تیم بادران ایشان به جمع ما اضافه شدندکه شوک بسیار خوبی بود و باعث شد یک تساوی ارزشمند مقابل این تیم کسب کنیم.
در مجموع نیز سیزده بازی در خدمتشان بودیم که ایشان تمام تلاش خود را برای بهبود روند تیم انجام دادند، سهم ما در نیم فصل دوم کسب یازده امتیاز بود که دو امتیاز آنرا توسط آقای تجسسی و مابقی را توسط آقای دین محمدی کسب کردیم.
با این حال در چند بازی پایانی بازیکنانمان با مشکلات بدنی مواجه شده بودند تا جایی که بازیکنان جوان ما دعا می کردند زودتر فصل به پایان برسد.
به هر شکل همه می دانند که ما از چه نفراتی در ترکیب تیممان بهره می بردیم، نفراتی همچون محسن بیاتی نیا که کارنامه مشخصی دارد، حکمت فولاد پور که در سالیان گذشته بعنوان کاپیتان در تیم گل گهر سیرجان حضور داشته است، اتابک نمازی که ده سال است سابقه حضور در تیم های مختلف لیگ یکی را در کارنامه دارد و ... که همگی نیز با غیرتی مثال زدنی در زمین بازی کار می کردند.



ترند های روز