۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۲
اختصاصی دی اسپورت،

پیش بازی اروند خرمشهر - شهرداری تبریز

دی اسپورت:در یکی از بازی های تعیین کننده در هفته نهم از مرحله نهایی لیگ دسته دوم اروند خرمشهر از شهرداری تبریز پذیرایی می کند.
کد خبر: ۶۵۶۶۶

به گزارش"دی اسپورت"،در یکی از مهم ترین دیدارهای هفته نهم از مرحله پایانی لیگ دسته دوم اروند خرمشهر در خانه از تیم صدرنشین شهرداری تبریز پذیرایی می کند.

 

شهرداری چی های تبریزی که هفته گذشته موفق شدند با پیروزی مقابل هف سمنان همچنان در صدر جدول باقی بمانند در دیدار ماقبل پایانی لیگ دسته دوم در دیداری سخت باید به مصاف شاگردان نیکبخت بروند.

 

شاگردان صالح پناهی مطمئنا با توجه به موقعیت جدولی به چیزی جز صعود فکر نمی کنند و دیدار مقابل اروند خرمشهر یک بازی تعیین کننده برای آن ها خواهد بود چرا که اگر این تیم بتواند اروند را شکست دهد و شهرداری همدان و شاهین شهرداری بوشهر در این هفته شکست بخورند آن وقت تبریزی ها یک هفته زودتر جشن صعود مستقیم به لیگ یک را می گیرند.

 

اما در دیگر سوی میدان اروندی ها که هفته گذشته مغلوب شهرداری همدان شدند به خوبی می دانند که این دیدار به نوعی آخرین شانس آن ها برای صعود مستقیم به لیگ یک خواهد بود هرچند که آن ها باید مقابل تیم صدرنشین گروه صف آرایی کنند.

 

وجود مهاجمان آماده در دو تیم نوید یک بازی تهاجمی را می دهد،علی محمد چراغی و علی محمدی در نوک خط حمله دو تیم اروند خرمشهر و شهرداری تبریز قرار دارند که می توانند در این بازی مهم نقش اساسی را ایفا کنند.

 

در هفته نهم و ماقبل پایانی لیگ دسته دوم دوشنبه 96/02/18ساعت 17:00اروند خرمشهر و شهرداری تبریز به مصاف هم می روند.

 

گفته می شود این دیدار در ورزشگاه آبادان برگزار می شود.

 

گزارش:علیرضا یاوری



ترند های روز