۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۰:۵۳
مدیر عامل باشگاه پارس جنوبی جم مطرح کرد:

رضائیان: بازی های پارس در شهر جم برگزار می شود

مدیر عامل پارس جنوبی جم گفت: نظر باشگاه بر حفظ آقای تارتار است و از ایشان برنامه خواستیم تا در هیات مدیره برنامه ایشان هم مورد بررسی قرار بگیرد.
کد خبر: ۶۵۶۷۲

به گزارش "دي اسپورت"، بهرام رضاییان مدیر عامل این باشگاه که در برنامه تلوزیونی "سکو"حضور داشت با بیان این مطلب گفت:به شما قول می دهم این تیم صد در صد در ورزشگاه تختی شهر جم به میدان برود.شاید کمبودی در امکانات سخت افزاری ورزشگاه باشد اما قابل رفع است.شرایط به گونه ای است که در هر کاری کمبودهایی وجود داشته باشد اما به هواداران تیم قول میدهم شرایط برگزاری در شهرستان خودمان را فراهم خواهیم کرد.
 
رضاییان در ادامه تصریح کرد:بعد از جشن قهرمانی جلسه هیات مدیره برگزار شد و برای فصل آتی برنامه ریزی کردیم.نظر باشگاه بر حفظ آقای تارتار است و از ایشان برنامه خواستیم تا در هیات مدیره برنامه ایشان هم مورد بررسی قرار بگیرد.
 
وی در پاسخ به این سوال که در فصل آتی لیگ برتر فضایی برای درخشش بازیکنان بومی استان در تیم پارس جنوبی جم فراهم خواهد بود یا خیر اینگونه پاسخ داد:بدون شک استفاده از بازیکن بومی استان در اولویت کار ماست اما باید ببینیم شرایط چگونه پیش خواهد رفت.در بازیهای لیگ دسته اول به هر شهری رفتیم ،بازیکنان خوب استان حضور داشتند که اتفاق خوبی است با این وجود حضور بازیکن مستعد بومی در تیم قطعا باعث کاهش هزینه های ما نیز خواهد شد.در همین فصل بازیکنانی نظیر حسین پورامینی و علی دشتی در کنار دیگر بازیکنان برای ما موثر ظاهر شدند.
 
مدیر عامل باشگاه پارس جنوبی جم در پاسخ به سوال مهدی هدایت جو مجری برنامه که نظر شما در مورد نامه و درخواست برادران طبیب نزاد مبنی بر بازگشت امتیاز تیم دریانوردان به آنها پاسخ داد:در زمان مدیریت مهندس نصوری قراردادی بسته شد که اکنون سه سال از آن میگذرد.هدف ما و مجموعه پارس جنوبی کمک به فوتبال ساحلی استان بود و شکر خدا روزهای خوبی با این عزیزان داشتیم.
در هر مجموعه ای امکان دارد اختلافاتی رخ دهد اما من در این مورد می گویم با توجه به مدارک موجود، تیم فوتبال ساحلی پارس جنوبی را در فصل آتی لیگ برتر حضور خواهد داشت و ما آن را حمایت خواهیم کرد.از بخش حقوقی باشگاه خواسته ایم تا در این مورد پیگیری های لازم انجام دهد و هر انچه را قانون بگوید ما هم می پذیریم.    



ترند های روز