۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۸

کمپین مخالفت با انحلال باشگاه آلومینیوم تشکیل شد

با شنیده شدن زمزمه های مبنی بر انحلال باشگاه آلومینیوم اراک توسط مسئوولان شرکت ایرالکو، کمپین مخالفت با انحلال باشگاه در اراک تشکیل شد.
کد خبر: ۶۵۶۹۹

به گزارش" دی اسپورت"، به دنبال تصمیم برخی از مسئولان ارشد ایرالکو مبنی بر انحلال باشگاه آلومینیوم اراک، کمپین مخالفت با انحلال باشگاه با عنوان «کمپین فروش کلیه به منظور منحل نشدن تیم فوتبال آلومینیوم» توسط برخی از جوانان شهر و علاقه‌مندان تشکیل شد.

اعضای این کمپین معتقدند در صورت انحلال باشگاه آلومینیوم اراک عملاً تنها دل‌خوشی جوانان این شهر که تنها نصیبشان از آلودگی ناشی از فعالیت ایرالکو یک تیم فوتبال دسته یکی است، از آنها گرفته خواهد شد و دیگر هیچ انگیزه‌ای در بین ورزشکاران باقی نخواهد ماند.

اعضای این کمپین همچنین با انتخاب نامی کنایه‌آمیز برای کمپین خود «کمپین فروش کلیه به منظور منحل نشدن تیم فوتبال آلومینیوم» به مسئولان یادآوری می‌کنند که حاضرند برای حفظ تنها دل‌خوشی‌شان مهم‌ترین عضو بدن خود را بفروشند تا منبع درآمدی برای ایرالکو تأمین کنند، این در حالی است که چندی پیش یکی از رسانه‌های استان افشاگری جالبی را در مورد مسائل مالی این مجموعه بزرگ تولیدی عنوان کرده بودند.