۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۰
اختصاصی دی اسپورت؛

استارت مدرسه فوتبال رئال مادريد در ماهشهر

 به زودی مدرسه فوتبال رسمی باشگاه رئال مادرید در شهر ماهشهر تاسیس می شود.
کد خبر: ۶۵۷۶۶

به گزارش"دی اسپورت"، چندی پیش خبری مبنی بر توافق مسئولان شهر ماهشهر و آکادمی باشگاه رئال مادرید برای تاسیس اولین مدرسه فوتبال رسمی این باشگاه در ایران، منتشر شد.

ایگنو، نماینده حقوقی باشگاه اسپانیایی به ماهشهر سفر کرد و البته پیراهن امضا شده توسط تمام بازیکنان را برای مدیر اجرایی این پروژه به یادگار آورد و مذاکرات خوبی در این زمینه انجام شد.

رفیع زاده، مدیر اجرایی این پروژه در این باره گفت: «ما از طریق یکی از پیشکسوتان فوتبال ماهشهر توانستیم ارتباطی با باشگاه رئال برقرار کنیم، آقای اینگو نماینده حقوقی این باشگاه به شهر ماهشهر سفر کرد و جلسات زیادی در شهر با حضور مسئولان شهری، اعضای شورای شهر و شهردار فوتبالدوست برگزار شد. طبق توافقی که با باشگاه رئال انجام دادیم این باشگاه متعهد شده است 2 مربی بین المللی حرفه ای به ماهشهر بفرستد.






وی ادامه داد: آنها در اینجا 10 مربی ماهشهری را آموزش می دهند و همچنین 500 نوجوان از 8 تا 16 سال در سال تربیت می کنند.
گفتنی است طی چند روز آینده تعدادی از مسئولین اجرای این طرح به اسپانیا سفر خواهند کرد و همراه دو مربی باشگاه رئال به ایران می آیند.

مدرسه رئال مادرید


او ادامه داد: مدرسه رئال مادرید از ۲۸ اردبیهشت ماه با حضور بزرگترین مربی تیمهای پایه رئال مادرید در استادیوم شهدای بندرماهشهر و با همکاری دست اندركاران هيئت فوتبال ماهشهر،شهرداري زحمتكش و ادغام در مدرسه فوتبال نیرو و نشاط به مديريت حسن دوستان رسما کار خود را آغاز خواهد کرد.

‎رفيع زاده در پایان بیان نمود: جهت رشد و تعالی همه فرزندان با استعداد ماهشهرمان به حمایت همه بزرگان فوتبال شهر و همه مردم خوب ماهشهر نیاز داریم تا یکی از پیشرفته ترین مدارس فوتبال دنیا در شهرمان برای اولین بار در ایران و با همکاری باشگاه بزرگ و افسانه ای رئال مادرید کارش را شروع کند تا روزی برسد که ماهشهر قطب اصلی صادرات بازیکنهای با استعداش به کل ایران گردد.



ترند های روز