۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۸
دو ناظر بفرستيد تا خيال آقايان راحت شود

باقري نيا:فوتبال تمام ميشود و آنچه ميماند نام نيک است

دي اسپورت:مجيد باقري نيا سرمربي شهرداري ماهشهر به برخي اظهار نظرات در خصوص ديدار تيمش مقابل داماش واكنش نشان داد.
کد خبر: ۶۵۷۸۶

به گزارش "دی اسپورت"، مجيد باقري نيا سرمربي تيم شهرداري بندرماهشهر در خصوص صحبت هايي كه از سوي برخي درباره تيمش و داماش مطرح شده است گفت:كاش فدراسيون از روز اول مسابقات نظارتي كه مورد نظر آقايان است را اجرا ميكرد.

در مرحله دوم نتايج زيادي رخ دادند كه باعث اعتراض و درگيري تيم ها شد.چرا آقايان در آن زمان به فكر نبودند؟ منظور اين افراد كاملا مشخص است و آنها حتي حرمت تيم داماشي كه تحت هدايت سرمربي بزرگي مثل هادي طباطبايي است را نگه نداشتند.

سرمربي با تجربه شهرداري در ادامه گفت:ما هفته گذشته ميتوانستيم مقابل فومن كار صعود را يكسره كنيم اما اولويت ما فوتبال شرافتمندانه است.افرادي كه اين مسائل را مطرح ميكنند ريگي در كفش دارند.ما در ديدار مقابل داماش با تمام وجود براي پيروزي به ميدان ميرويم،اگر برنده شديم شاكر خداوند هستيم و در غير اينصورت نيز به كسي بي احترامي نميكنيم.

باقري نيا افزود:از همه مربياني كه به شهر ما آمده اند بپرسيد آيا كوچك ترين مشكلي برايشان به وجود آمده؟ما در مرحله اول بيشترين گل زده را داشتيم كه تنها دو گل آنها از روي نقطه پنالتي به ثمر رسيده بود.اين نشان از كار تيمي ماست و كافي است با بقيه تيم ها مقايسه كنيد.چرا كادر داماش هنوز هم به پنالتي كه هفته پيش در شيراز عليه آنها گرفته شد اعتراض دارند؟ما از فدراسيون تقاضا داريم كه دو ناظر براي اين بازي بفرستد تا خيال آقايان راحت شود.


وي در پايان گفت:اين بازي ها و فوتبال تمام ميشود اما آنچه ميماند نام نيك است.هم ما و هم داماش به اين ديدار مانند ٣١ ديدار قبلي خود نگاه ميكنيم و هر تيمي بهتر بازي كند برنده ميشود و اميدوارم با توكل به خدا بتوانيم با پيروزي از اين ديدار خارج شويم.



ترند های روز