۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۶
پرهام: هدف ما رسیدن به لیگ برتر است

پاشازاده، تارتار، فکری و میثاقیان گزینه‌های هدایت نساجی

مالک باشگاه نساجی ‌می‌گوید فصل آینده برای لیگ برتری شدن تلاش می‌کنند. او همچنین از هوادران این تیم خواست که در سال آینده تنها تیم را تشویق کنند و در کار مدیریت باشگاه دخالت نکنند.
کد خبر: ۶۵۷۸۸

به گزارش "دی اسپورت"، تیم پرهوادار نساجی قائم‌شهر که از تیم‌های قدیمی فوتبال کشور است، در فصل ۹۶-۹۵ لیگ آزادگان با قرار گرفتن در رده دهم فصل را به پایان رساند تا این تیم باز هم در حسرت لیگ برتر بماند.

مهدی پرهام در گفت‌وگو با ایسنا، درباره برنامه‌های نساجی برای فصل آینده لیگ آزادگان به منظور حضور قدرتمند در این رقابت‌ها، اظهار کرد: برنامه ما این است که تیمی مدعی برای فصل آینده جمع کنیم تا بتوانیم به لیگ برتر صعود کنیم. در شروع کار چند سرمربی مدنظرمان است تا با برگزاری جلسه و گرفتن برنامه از آن‌ها، کسی که برای اهداف هیئت مدیره و تماشاگران مناسب‌تر است را به عنوان سرمربی انتخاب کنیم. خدا را شکر برای فصل آینده مشکلی از لحاظ بودجه نداریم و می‌توانیم تیمی بدون دغدغه راهی رقابت‌ها کنیم.

مالک باشگاه نساجی در پاسخ به این سوال که چه کسانی مدنظر هیئت مدیره این باشگاه برای تصدی سرمربی‌گری هستند، گفت: مهدی پاشازاده، مهدی تارتار، محمود فکری و اکبر میثاقیان جزو گزینه‌های ما هستند و پس از برگزاری جلسه با آنان سرمربی نهایی تیم را انتخاب می‌کنیم.

او درباره وضعیت حسین مسگرساروی که از نیم فصل دوم هدایت نساجی را بر عهده داشت، تصریح کرد: او جزو گزینه‌های ما نیست و با شناختی که از او دارم بعید می‌دانم در کادر فنی بماند. او نتایج بسیار ضعیفی گرفت و کار ما را در این فصل بسیار سخت کرد.

پرهام در ادامه درباره آینده محمد عباس زاده در نساجی، خاطرنشان کرد: او قراردادش با ما تمام شده ولی سعی می‌کنیم با مذاکره، عباس زاده را فصل آینده در نساجی داشته باشیم.

مالک باشگاه نساجی در پایان اظهار کرد: ان‌شاء‌الله هوادران در فصل آینده از تیم حمایت می‌کنند و با شعارهایشان در کار ما دخالت نمی‌کنند تا ما بتوانیم با تمرکز روی کارمان و حمایت آن‌ها به لیگ برتر برسیم.

 

 

منبع: ایسنا