۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۸
در گفتگو با دی اسپورت،

طباطبایی:مدعیان فوتبال پاک تا حالا کجا بودند؟ فوتبال پاک در لیگ های پایین وجود ندارد

دی اسپورت:سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان معتقد است تیمش باید به عنوان تیم نخست به لیگ دسته اول راه پیدا می کرد.
کد خبر: ۶۵۷۹۱

به گزارش"دی اسپورت"،هادی طباطبایی در گفتگو با خبرنگار دی اسپورت اظهارداشت:بازیکنان داماش به خاطر طلبی که از باشگاه داشتند ناراحت بودند و تنها یک جلسه تمرین نکردند و مسئولان با قول مساعدی که دادند باعث شد که باز هم بازیکنان باغیرت داماش سر تمرین حاضر شوند و تمرین کنند . هم اکنون نیز در روز قبل از دیدار با شهرداری ماهشهر در حال تمرین هستیم.

 

وی افزود:مطلبی شنیدم که بعضی از باشگاه ها دم از فوتبال پاک می زنند میخواهم بدانم این آقایان تا الان کجا بودند که صحبتی نمی کردند بارها گفته ام که فوتبال در رده های پایین واقعا کثیف است .خوب است این دوستان بدانند که من تنها کسی بودم که بارها گفتم که باید نظارت بر تیم ها و باشگاه ها و مسابقات لیگ های پایین بیشتر شود حالا میخواهند درس فوتبال پاک به ما بدهند؟

 

سرمربی داماش گیلان تصریح کرد:در9هفته برگزاری مسابقات در مرحله پایانی لیگ دو در 5بازی حق تیم مرا خوردند چه در خانه و چه خارج خانه در حق ما ظلم شد وگرنه تیم داماش گیلان هم اکنون باید با اقتدار در صدر جدول قرار داشت و به لیگ یک صعود می کرد.

 

طاطبایی در پایان و در خصوص اینکه حتما مقابل شهرداری ماهشهر به میدان می روند افزود:مطمئنا همینطور است و با قدرت مقابل تیم ماهشهری قرار خواهیم گرفت.

 

گفتگو:علیرضا یاوری