۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۰
اختصاصی دی اسپورت،

پیش بازی داماش گیلان - شهرداری ماهشهر

دی اسپورت:در یکی از دیدارهای تعیین کننده برای سرنوشت تیم های صعود کننده داماش گیلان از شهرداری ماهشهر پذیرایی می کند.
کد خبر: ۶۵۸۱۳

به گزارش"دی اسپورت"،در یکی از دیدارهای مهم جهت مشخص شدن سرنوشت تیم های صعود کننده از گروه دوم داماش گیلان در ورزشگاه شهید عضدی رشت از شهرداری ماهشهر پذیرایی می کند.

 

شهرداری ماهشهر در هفته هشتم با پیروزی مقابل تیم مدعی برق نوین شیراز تا حد زیادی خیال خودش را بابت صعود راحت کرد اما نتیجه تساوی در فومن باعث شد که شاگردان باقری نیا در یک قدمی صعود قرار گیرند.

 

هفته پایانی در حالی برگزار خواهد شد که شهرداری ماهشهر می تواند حتی با یک تساوی نیز به عنوان تیم نخست راهی لیگ یک شود البته ماهشهری ها حتی در صورت شکست نیز اگر دو تیم شهرداری کاشان و برق نوین شیراز به تساوی برسند می توانند باز هم به عنوان تیم نخست لیگ یکی شوند.

 

اما چیزی که مشخص است با اینکه داماشی ها با باخت هفته  گذشته مقابل برقی ها شانس صعود را از دست داده اند اما با توجه به حواشی روزهای گذشته که صحبت از فوتبال پاک به میان آمد و هادی طباطبایی نیز در این خصوص مصاحبه ای را با سایت دی اسپورت انجام داد داماشی ها نیز تیم از پیش باخته ای نیستند و برای این بازی انگیزه لازم را دارند.

 

البته باقری نیا نیز اظهارداشت که ما نیز حامی فوتبال پاک هستیم و فدراسیون دو ناظر برای این بازی بفرستد تا خیال تیم ها راحت شود.

 

داماش گیلان و شهرداری ماهشهر در هفته پایانی از مرحله پایانی لیگ دسته دوم سه شنبه 96/02/25ساعت 16:45در ورزشگاه عضدی رشت مقابل هم صف آرایی می کنند.

 

گزارش:علیرضا یاوری