۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۵
اختصاصی دی اسپورت،

پیش بازی شهرداری کاشان - برق نوین شیراز

دی اسپورت:در حساس ترین دیدار هفته پایانی لیگ دسته دوم شهرداری کاشان و برق نوین شیراز در ورزشگاه امیرکبیر کاشان به مصاف هم می روند.
کد خبر: ۶۵۸۱۵

به گزارش"دی اسپورت"،بدون شک حساس ترین و مهم ترین دیدار هفته پایانی لیگ دسته دوم دیدار دو تیم شهرداری کاشان و برق نوین شیراز خواهد بود.

 

شهرداری کاشان که با دو بازی نیمه تمام و اعلام رای به سود این تیم هم اکنون در آستانه صعود قرار گرفته چراغ خاموش به سوی صعود پیش می رود.

 

شهرداری چی های کاشانی میتوانند با پیروزی مقابل برق نوین شیراز حداقل به عنوان تیم دوم راهی پلی آف شوند البته اگر داماش گیلان موفق شد شهرداری ماهشهر را شکست کاشانی ها حتی شانس صعود مستقیم به لیگ یک را هم دارند.

 

کاشانی ها مطمئنا با توجه به امتیاز میزبانی حساب ویژه ای را روی این بازی باز کرده اند اما نباید فراموش شود که بازی های پایانی که استرس در آن زیاد است تیم میزبان یا میهمان فرقی ندارند چرا که هیچ یک از این دو تیم چیزی برای از دست دادن ندارند و برای پیروزی پا به مستطیل سبز می گذارند.

 

برق نوین شیراز نیز که همواره از هفته های ابتدایی یک تیم مدعی بود اگر مقابل شهرداری ماهشهر در هفته هشتم و در دقایق پایانی بازی مقابل شهرداری فومن شکست نمیخورد هم اکنون حتی اوضاع بهتری نسبت به تیم صدرنشین داشت.

 

با این وجود کاکوهای شیرازی پس از شهرداری ماهشهر بیشترین شانس را برای صعود دارند.چرا که اگر شهرداری ماهشهر به نتیجه تساوی مقابل داماش برسد و برق نوین بتواند از سد شهرداری کاشان بگذرد آن وقت این برقی ها هستند که میتوانند مستقیما به لیگ یک صعود کنند.

 

البته با یک تساوی نیز برق نوین شانس صعود به پلی آف را دارد ولی چیزی که مشخص است تیم ها به دنبال صعود راحت و بی دغدغه هستند که باعث می شود بازی تهاجمی تری را حتی از تیم های میهمان در هفته پایانی شاهد باشیم.

 

بدون شک در این بازی که تنها پیروزی تیم ها را می تواند به صعود مستقیم امیدوار کند برق نوین و شهرداری کاشان با سیستمی کاملا تهاجمی پا به میدان می گذارند و باید حواس دو تیم به ضد حملات تیم مقابل باشد البته در این بین شهرداری کاشان با توجه به یک امتیاز کمتر نسبت به برق نوین شیراز نیاز بیشتری به پیروزی دارد چرا که در صورت تساوی حتی شانس صعود به پلی آف را از دست خواهد داد.

 

دو تیم شهرداری کاشان و برق نوین شیراز در چارچوب هفته پایانی لیگ دسته دوم سه شنبه 96/02/26ساعت 16:45در ورزشگاه امیر کبیر کاشان به مصاف هم می روند.

 

گزارش:علیرضا یاوری