۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۵
در گفت و گو با "دی اسپورت"؛

مهدی پرهام: تا یکشنبه همه چیز اعلام می شود

مهدی پرهام:تا یکشنبه همه چیز اعلام می شود / فعلا در حال بررسی هستیم و توافق با هر مربی کذب است / برخی از عوامل باشگاه علیرغم زحمات زیاد نظر ما را جلب نکردند
کد خبر: ۶۵۸۷۶

دی اسپورت- نساجی مازندران، یکی از پرطرفدارترین باشگاه های ایران است که همواره به خاطر تماشاگرانش شایعات زیادی در اطرافش مطرح می شود، به همین دلیل با مهدی پرهام، یکی از مالکان باشگاه نساجی تماس گرفتیم تا آخرین وضعیت تیم را از زبان او جویا شویم.


مهدی پرهام در مورد جلسه روز گذشته اش با فرهاد صنیعی فر، یکی دیگر از مالکان باشگاه و شریک تجاری اش به خبرنگار دی اسپورت گفت: از روزی که آقای صنیعی فر از سفر بازگشت تا به امروز چند جلسه برگزار و شرایط مربیان زیادی را مورد بررسی قرار دادیم ولی هنوز به جمع بندی نهایی نرسیدیم.

پرهام در مورد اینکه در جلسه دیروز با صنیعی فر در مورد چه موضوعاتی حرف زدند گفت: خب تکلیف ما برای فصل جدید مشخص است و می دانیم که چه می خواهیم. در جلسه دیروز در مورد اینکه چه راهکارهایی می تواند راه باشگاه نساجی را برای رسیدن به لیگ برتر هموارتر سازد حرف زدیم و تقریبا به جمع بندی رسیدیم.

مالک باشگاه نساجی مازندران در مورد معرفی سرمربی افزود: شما هم مانند هواداران تا یکشنبه صبر کنید تا همه چیز مشخص شده و ما به طور رسمی سرمربی را مشخص و اعلام کنیم.

پرهام با بیان اینکه اگر می خواهیم به لیگ برتر برسیم باید خیلی از مسایل را مد نظر قرار دهیم، ادامه داد: بالاخره پس از چندین سال باشگاهداری، تجربه لازم برای دست یافتن به موفقیت را داریم و با بررسی تمام جوانب بهترین تصمیم را برای باشگاه خواهیم گرفت.

پرهام در مورد تغییرات احتمالی عوامل باشگاه گفت: بالاخره برخی از عوامل باشگاه علیرغم زحماتی که کشیده اند، نتوانستند انتظارات ما را برآورده سازند ولی در مجموع تمام تغییرات تا یکشنبه هفته جاری مشخص می شود.

مالک باشگاه نساجی مازندران در مورد اینکه در صفحات مجازی از محمود فکری به عنوان سرمربی آینده نساجی نام می برند، گفت: نه هنوز هیچ تصمیم قطعی گرفته نشده و  در حال بررسی هستیم و مطرح شدن هر نامی کذب است. تا به امروز از خیلی ها نام بردند ولی از هواداران می خواهم اخبار را از طریق سایت و کانال رسمی باشگاه پیگیری کنند زیرا اگر خبری شود بدون شک سایت باشگاه اولین جایی خواهد بود که خبر را منتشر می کند.

مالک باشگاه نساجی در پایان گفت: پس از اعلام سرمربی و تغییرات احتمالی از همه هواداران انتظار داریم که از تصمیمات ما حمایت کنند زیرا هر تصمیمی که گرفته شود بدون شک با بررسی تمام جوانب و تنها برای سربلندی نساجی گرفته می شود.

 

مصاحبه: یوسف قاسمی