۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۱:۲۶
اختصاصی دی اسپورت؛

مدافع پرفروغی که در تیم کم فروغ دیده نشد

دی اسپورت :لیگ آزادگان به پایان رسید و بازیکنان و تیم ها پس از ریکاوری چند روزه خودشان را برای فصل جدید آماده می کنند.
کد خبر: ۶۵۸۹۶

دی اسپورت - لیگ آزادگان به پایان رسید و بازیکنان و تیم ها پس از ریکاوری چند روزه خودشان را برای فصل جدید آماده می کنند. در فصلی که گذشت بودند بازیکنانی که شاید به دلیل انتخاب اشتباه در ابتدای فصل، توانایی هایشان علیرغم درخشش در حد یک ستاره به دلیل جایگاه تیم شان در جدول رده بندی چندان به چشم نیامده اند. بهمن شیروانی یکی از همین بازیکنان است که با توجه به آمار تحسین برانگیزش در طول فصل  شاید توانایی اش آنطور که باید مورد توجه قرار نگرفت.

به گزارش "دی اسپورت"، بهمن شیروانی، مدافع میانی باشگاه راه آهن در 29 بازی از 34 مسابقه این تیم به میدان رفت و توانست عملکرد مطلوبی از خود به جا بگذارد، به طوری که لوکوموتیورانان در 14 مسابقه نیم فصل نخست که شیروانی را در ترکیب خود می دیدند تنها پنج گل و در 15 دیدار نیم فصل دوم که به همراه این بازیکن در زمین حاضر شدند، 20 گل دریافت کرده اند.
در این میان نکته جالبی که نشان از تاثیرگذاری بهمن شیروانی در ترکیب تیم راه آهن دارد آنجایی است که این تیم در 29 مسابقه ای که این بازیکن را به همراه داشته 25 گل دریافت کرد و در مقابل تنها در پنج دیداری که او را به دلیل محرومیت یا مصدومیت در اختیار نداشت، 24 بار دروازه شان باز شده است.
تمام اینها در حالی است که تعدادی از همین گل هایی که راه آهن در این فصل دریافت کرده از روی ضربات ایستگاهی، پنالتی و ... بوده که در ردوبدل شدن چنین گل هایی عملا کاری از دست یک مدافع ساخته نیست.



ترند های روز