۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۷
اختصاصی دی اسپورت؛

آرزویی که با مصدومیت یک مدافع بر باد رفت

ملوان بندرانزلی یکی از تیم هایی بود که تا هفته آخر لیگ آزادگان مدعی حضور در لیگ برتر بود ولی درست در گام های آخر کم آورد تا برای حضور در سطح اول فوتبال کشور یک سال دیگر منتظر بماند.
کد خبر: ۶۵۹۶۹

دی اسپورت: ملوان بندرانزلی یکی از تیم هایی بود که تا هفته آخر لیگ آزادگان مدعی حضور در لیگ برتر بود ولی درست در گام های آخر کم آورد تا برای حضور در سطح اول فوتبال کشور یک سال دیگر منتظر بماند.

به گزارش "دی اسپورت"، یارگیری مطلوب محمد مایلی کهن، سرمربی ملوان در ابتدای فصل موجب شده بود تا این تیم در تمام نقاط زمین بازیکنان خوب و قابل اتکایی داشته باشد. یکی از این بازیکنان مهدی رستمی بود که پس از قهرمانی با پیکان به انزلی رفت و به خوبی توانست در قلب خط دفاعی ملوانان بدرخشد. رستمی در 11 مسابقه ای که در ترکیب ملوان به میدان رفت دروازه تیمش تنها هشت بار باز شد و در 6 دیدار هم بدون گل خورده زمین بازی را ترک کرد ولی مصدومیت بدموقع مدافع میانی ملوانان موجب شد تا مایلی کهن با جابجایی تمام مهره هایش هم نتواند جایگزین او را پیدا کند و در نهایت آرزوی مایلی کهن در حالی که تنها چند گام تا رسیدن به آن فاصله داشت بر باد برود.



ترند های روز