۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۰
اختصاصی دی اسپورت؛

درخشش سرباز گمنام فجر را در لیگ ماندنی کرد

ظرف یکی دو روز آینده اگر اتفاق خاصی رخ ندهد با یکی از دو تیم متمول لیگ برتری که در فصل جاری در میانه های جدول حضور داشتند به توافق رسیده و مزد تلاشش را با حضور در در سطح اول فوتبال کشور می گیرد.
کد خبر: ۶۵۹۷۴

دی اسپورت – فجر شهید سپاسی در سال های نه چندان دور علاوه بر حضور در سطح اول فوتبال کشور، بازیکنان زیادی را به تیم ملی فوتبال ایران تحویل می داد تا کارخانه بازیکن سازی لقب بگیرد ولی کاکوها چند فصلی است که روزهای خوبی را سپری نمی کنند به طوری که اگر درخشش شاهرخ غلامرضاپور در هفته های پایانی لیگ یک امسال نبود شاید شیرازی ها باید فصل آتی را در لیگ دو سپری می کردند.

به گزارش "دی اسپورت"،  شاهرخ غلامرضاپور برای گذراندن خدمت سربازی، دو سال پیش ایرانجوان را به مقصد فجر شهید سپاسی ترک کرد. این بازیکن که با درخشش در تیم بوشهری و سپس در فصل گذشته و این فصل بازی های زیادی را برای شیرازی ها انجام داده بود با نشستن غلامحسین پیروانی روی نیمکت فجر، گویی این تیم گمشده خود را در خط حمله پیدا کرد.

غلامرضاپور در اکثر بازی هایی که به میدان رفت موفق شد برای تیمش گلزنی کند تا اینکه اوج  هنرنمایی خود را در هفته آخر رقابت های لیگ آزادگان رقم زد به طوری که با زدن سه گل توانست امتیاز لیگ یکی فجر را حفظ کند.
در مورد غلامرضاپور گفته می شود که به دلیل پایان خدمت سربازی اش، به عنوان بازیکن آزاد می تواند به تیم های دیگر بپیوندد. از همین رو ظرف یکی دو روز آینده اگر اتفاق خاصی رخ ندهد با یکی از دو تیم متمول لیگ برتری که در فصل جاری در میانه های جدول حضور داشتند به توافق رسیده و مزد تلاشش را با حضور در در سطح اول فوتبال کشور می گیرد.