۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۴
سومین تیم صعود کننده به لیگ 1چه تیمی است؟

پیش بازی برق نوین شیراز - شاهین شهرداری بوشهر

دی اسپورت:در پلی آف صعود به لیگ دسته اول دو تیم برق نوین شیراز و شاهین شهرداری بوشهر در ورزشگاه یادگار امام قم به مصاف هم می روند.
کد خبر: ۶۶۰۱۴

به گزارش"دی اسپورت"؛در بازی پلی آف صعود به لیگ دسته اول دو تیم پر طرفدار شاهین شهرداری بوشهر و برق نوین شیراز عصر فردا در ورزشگاه یادگار امام قم مقابل هم صف آرایی می کنند.

 

برق نوین شیراز که در گروه نخست مسابقات لیگ دسته دوم در مرحله مقدماتی قرار داشت موفق شد با46امتیاز و با اقتدار به عنوان تیم صدرنشین راهی مرحله پایانی شود و دراین مرحله نیز با نتایج درخشان علی رغم اینکه تا لحظات پایانی شانس صعود مستقیم به لیگ دسته اول را داشت اما با تساوی که شهرداری ماهشهر مقابل داماش گیلان کسب کرد راهی پلی آف شد.

 

نقطه قوت کاکوهای شیرازی در مرحله مقدماتی عملکرد بسیار خوب خط دفاعی  و دروازه بان این تیم بود که یکی از بهترین خطوط دفاعی بودند اما در مرحله پایانی آن روند به همان آهنگ ادامه پیدا نکرد وگرنه شیرازی ها میتوانستند مستقیما به لیگ یک راه پیدا کنند.

 

در مرحله پایانی عملکرد خط دفاعی شاهین شهرداری بوشهر با 8گل خورده بهتر از برق نوین شیراز بوده است که نشان می دهد کللی فرد موفق شده که دستورات تاکتیکی خود را به خوبی در تیم پیاده کند و بازیکنان را به خوبی در کنار یکدیگر هماهنگ کند.

 

اما شاهین شهرداری بوشهر نیز که در گروه سوم مرحله مقدماتی لیگ دسته دوم قرار داشت موفق شد با 34امتیاز به عنوان تیم سوم راهی مرحله پایانی شود. شاهینی ها در مرحله پایانی بارها به رتبه های بالایی صعود کردند و بارها به رتبه های پایین تر سقوط کردند و در نهایت نیز شاهین بوشهری ها موفق شد با تساوی مقابل اروند خرمشهر به عنوان تیم دوم مرحله پایانی به دیدار پلی آف صعود به لیگ یک صعود کند.

 

کللی فرد با تجربه بالای خود قصد دارد باز هم شاهین شهرداری بوشهر را به لیگ یک برساند تا پیام آور شادی برای بوشهری های پر شور باشد البته در طرف مقابل نیز شیرازی ها با تمام وجود برای لیگ یکی شدن به میدان می روند.

 

آن چه که مشخص است هر دو تیم در تک بازی صعود به لیگ دسته اول تنها به دنبال پیروزی هستند تا بتوانند در این شرایط حساس که ممکن است سال های سال برای هیچ یک از دو تیم به وجود نیاید به لیگ یک صعود کنند و رستگار شوند.

 

نقطه مشترک دو تیم هواداران پر شور و پرتعداد آن ها هستند؛خبر ها حاکی از آن است که از امشب تعداد زیادی از تماشاگران دو تیم قصد دارند به هر نحوی خود را به قم برسانند تا یار دوازدهم تیم خود باشند.

 

دو تیم شاهین شهرداری بوشهر و برق نوین شیراز چهارشنبه 96/03/03ساعت17:30در ورزشگاه یادگار امام قم به مصاف یکدیگر می روند

 

قضاوت این دیدار حساس را بیژن حیدری به عنوان داور وسط و محمدرضا مدیر روستا و محسن سلطانی به عنوان کمک های وی بر عهده دارند.

 

تیم های شهرداری تبریز و شهرداری ماهشهر با قرار گیری در مکان نخست گروه های دوگانه در مرحله پایانی لیگ دسته دوم موفق شده اند به لیگ یک صعود کنند و عصر فردا نیز تیم پیروز دیدار پلی آف به عنوان سومین تیم به لیگ یک صعود می کند.

 

گزارش:علیرضا یاوری