۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۵
در گفتگو با دی اسپورت؛

کللی فرد:بازیکنانم انگیزه بالایی برای صعود به لیگ یک دارند

دی اسپورت:سرمربی شاهین شهرداری بوشهر معتقد است با انگیزه بالای بازیکنانش شانس صعود این تیم بیشتر است.
کد خبر: ۶۶۰۱۵

حمید کللی فرد در گفتگو با خبرنگار "دی اسپورت" و در مورد بازی گذشته این تیم مقابل اروند و صعود به پلی آف اظهارداشت:اروند نیز تیم خوبی بود که شانس صعود داشت و برای پیروزی به بوشهر آمده بود اما وقتی که از نتیجه دیدار شهرداری تبریز و شهرداری همدان مطلع شدیم بازی را کنترل کردیم چرا که با یک تساوی نیز می توانستیم راهی پلی آف شویم البته در این بازی موقعیت های بسیار خوبی داشتیم اما نتوانستیم از آن ها بهره کافی را ببریم اما باز هم خدا را شکر می کنیم که موفق به راهیابی به دیدار پلی آف صعود به لیگ یک شدیم.

 

سرمربی شاهین شهرداری بوشهر در خصوص شناختش از تیم برق نوین شیراز بیان داشت:برق نوین شیراز تیم خوبی است که حتی شانس صعود مستقیم به لیگ را نیز دارا بود که به خاطر مشکلاتی که در این اواخر داشت موفق به این مهم نشد. برقی ها سه سال است که در کنار یکدیگر هستند و به هماهنگی خوبی با یکدیگر رسیده اند و فوتبال خوبی نیز بازی می کنند اما انشالله هر تیمی که مستحق است بتواند لیگ یکی شود.

 

کللی فرد در مورد شرایط تیمی شاهین شهرداری بوشهر و بازیکنان گفت:بازیکنانم انگیزه بسیار بالایی دارند تا در این موقعیت طلایی شانس صعود به لیگ یک را به سال بعد موکول نکنند و جواب زحمات یک ساله خود را در هوای گرم بوشهر بگیرند که البته حمایت نیز می شویم و تماشاگران ما نیز در حال حرکت به سمت قم هستند تا انشالله با این هواداران پر شور جشن صعود  به لیگ یک را در ورزشگاه یادگار امام شهر قم برپا کنیم.

 

سرمربی شاهین شهرداری بوشهر در خصوص ورزشگاه محل بازی نیز اظهارداشت:به عقیده من زمین این بازی به عدالت انتخاب نشد چرا که بازیکنان من به هوای شرجی عادت دارند و حال اینکه باید به قم برویم که نسبتا ارتفاع زیادی از سطح دریا دارد. بهتر بود که یک زمین در هوای خشک و یک زمین در هوای شرجی انتخاب می شد و با انجام قرعه کشی یکی از آن ها انتخاب می شد با این وجود آمادگی بازیکنانم آنقدر بالا هست که توجهی به این مسائل نداریم و برای پیروزی و لیگ یکی شدن به استقبال این دیدار سخت می رویم.

 

دو تیم شاهین شهرداری بوشهر و برق نوین شیراز چهارشنبه 96/03/03ساعت17:30در ورزشگاه یادگار امام قم به مصاف یکدیگر می روند

 

قضاوت این دیدار حساس را بیژن حیدری به عنوان داور وسط و محمدرضا مدیر روستا و محسن سلطانی به عنوان کمک های وی بر عهده دارند.

 

تیم های شهرداری تبریز و شهرداری ماهشهر با قرار گیری در مکان نخست گروه های دوگانه در مرحله پایانی لیگ دسته دوم موفق شده اند به لیگ یک صعود کنند و عصر فردا نیز تیم پیروز دیدار پلی آف به عنوان سومین تیم به لیگ یک صعود می کند.

 

گفتگو:علیرضا یاوری