۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۵

گزارش سایت فیفا از دیدار جوانان ایران و زامبیا

دی اسپورت:پس از دیدار تیم های جوانان ایران و زامبیا در جام جهانی در کره جنوبی، وب سایت فیفا گزارش کوتاهی از این بازی ارائه کرد.
کد خبر: ۶۶۰۴۱

به گزارش "دی اسپورت"،پس از دیدار تیم های جوانان ایران و زامبیا در جام جهانی در کره جنوبی، وب سایت فیفا گزارش کوتاهی از این بازی ارائه کرد.

فیفا در پایگاه خبری خود درباره این دیدار نوشت زامبیا پس از بازگشت بزرگ خود در نیمه دوم، به مرحله یک شانزدهم نهایی جام جهانی صعود کرد.
فیفا در ادامه گزارش خود نوشت:
زامبیا در نیمه اول در دفاع بسیار متزلزل بود، و اشتباهات زیادی را مرتکب شد و روی یکی از همین اشتباهات رضا شکاری توانست گل اول ایران را به ثمر برساند. گرچه زامبیا در دقایق پایانی می توانست به گل تساوی دست یابد، اما ضربه سر ساکالا به دیرک دروازه ایران برخورد کرد و راهی به دروازه نیافت.
 گزارش سایت فیفا از دیدار جوانان ایران و زامبیا
در ابتدای نیمه دوم هم رضا شکاری ضربه پنالتی ایران را به گل دوم تبدیل کرد تا اختلاف به دو گل برسد؛ اما پس از این گل بود که تیم قهرمان آفریقا خود را در زمین پیدا کرد و با اعتماد به نفس بیشتری به بازی ادامه داد تا برتری خود را به حریف آسیایی دیکته کند. طوفان زامبیا طی بیست دقیقه شرایط را به سود این تیم تغییر داد؛ فاشون ساکالا، ناک امومپو، باندا و پاتسون داکا چهار بار دروازه ایران را باز کردند تا زامبیا بازگشت بزرگی به این بازی داشته و در پی کسب این پیروزی راهی مرحله بعدی مسابقات شود.
منبع:نود