۰۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۸
در گفت و گو با خبرنگار "دی اسپورت":

پورامینی: نظم و همدلی رمز موفقیت پارس جم بود

هافبک دفاعی پارس جنوبی جم می گوید: اگر کمک هم تیمی هایم نبود حضور در جمع برترین ها ممکن نبود
کد خبر: ۶۶۰۹۶

دی اسپورت- یوسف قاسمی: پارس جنوبی جم در اولین سال حضورش در لیگ آزادگان موفق شد به لیگ برتر صعود کند. یکی از بازیکنانی که در طول فصل با بازی های تحسین برانگیزش کمک زیادی به مهدی تارتار کرد، حسین پورامینی، هافبک دفاعی جنوبی ها بود. با پورامینی تماس گرفتیم تا رمز موفقیت پارسی ها را از زبان او جویا شویم.

 

گفتگو خبرنگار دی اسپورت با حسین پورامینی، هافبک دفاعی پارس جم  را در زیر می خوانید.

 

از ابتدای فصل شروع کنیم که به تیم تازه صعود کرده پارس جم پیوستید.

در ابتدای فصل چند پیشنهاد داشتم و در حال بررسی شرایط آنها بودم که با تماس مسوولان پارس جم مواجه شدم و به دلیل اینکه یکی از تیم های استانم بود، از بین تمام پیشنهاداتم این تیم را انتخاب کردم و خیلی خوشحالم که با انتخاب خوبم طعم شیرین صعود به لیگ برتر را چشیدم.

 

پارس جم در ابتدا نتایج خوبی نمی گرفت و کمتر کسی فکر می کرد که این تیم یکی از تیم های صعود کننده باشد.

بله، ما در ابتدای لیگ به دلیل اینکه آقای تارتار دیر به تیم اضافه شده بودند نتایج خوبی نمی گرفتیم و به مرور زمان با آشنا شدن کادرفنی با بازیکنان و همچنین هماهنگ شدن بازیکنان توانستیم کاملا بی سر و صدا به لیگ برتر صعود کنیم.

 

به عنوان یک بازیکن باتجربه رمز موفقیت پارس جم را در چه می دانید؟

به نظر من رمز موفقیت پارس جم نظم و همدلی بین کادرفنی ، بازیکنان و مدیریت باشگاه بود. آقای رضاییان به عنوان مدیر مجموعه تمام وقت خود را صرف باشگاه می کرد و همینطور آقای تارتار مربی با دانشی بودند که با یک کادرقوی به خوبی بازیکنان را راهنمایی می کردند و بازیکنانی که در عین جوانی سعی می کردند تمام خواسته کادرفنی را در زمین پیاده کند.

 

پارس جم تمریناتش را در تهران پیگیری می کرد، آیا دلیل خاصی داشت؟

نه اصلا اینطور که می گویید نیست. ما هم تهران تمرین می کردیم و هم در جم حضور داشتیم و اینطور نبوده که فقط در تهران باشیم. حالا در این میان چون آب و هوای تهران با شهر تیم هایی که در ان بازی داشتیم مشابه بود بعضی وقت ها بیشتر در تهران تمرین می کردیم.

 

 

برای ادامه فوتبالت چه تصمیمی دارید؟

خب چند پیشنهاد دارم و همینطور پارس جم هم خواسته که تمدید کنم. باید منتظر بمانیم و ببینیم که در آینده چه اتفاقاتی رخ می دهد.

 

در نظر سنجی دی اسپورت به عنوان بهترین هافبک تدافعی برگزیده شدی، در این مورد هم اگر حرفی دارید بفرمایید.

خب مردم و هواداران به من لطف داشتند ولی اگر کمک بازیکنان و کادرفنی نبود بدون شک نمی توانستم چنین عنوان ارزشمندی را از آن خودم کنم. به همین دلیل از همه این عزیزان که به من کمک کردند تا سال فوتبالی خوبی را پشت سر بگذارم از همه آنها تشکر می کنم.



ترند های روز