۰۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۹
اختصاصی دی اسپورت؛

تیم پیشکسوتان فوتبال ایران عازم مسابقات جهانی می شود

دی اسپورت :تیم ملی پیشکسوتان فوتبال ایران با هدایت وحید مظاهری عازم مسابقات جام جهانی تایلند می شود
کد خبر: ۶۶۰۹۷

به گزارش خبرگزاری "دی اسپورت " ، تیم فوتبال پیشکسوتان فوتبال ایران با سرمربی گری وحید مظاهری عازم مسابقات جهانی  خواهد شد .


وحید مظاهری سرمریی تیم فوتبال پیشکسوتان ایران در گفتگو اختصاصی با خبرنگار "دی اسپورت " در خصوص آخرین وضعیت این تیم گفت : بادرایت و تلاش های شبانه روزی آقای افشین ارشدی مدیر تیم و رایزنی هایی که با جنا آقای دکتر اسدی دبیر اجرایی فدارسیون داشتند توانستیم تمرینات  را از روز 16 فروردین 96 استارت بزنیم .


وی ادامه داد : تا امروز طبق برنامه از قبل تعیین شده تمرینات آمادگی خوبی را پشت سرگذاشته ایم و 18 جلسته تمرینی و چهار دیدار دوستانه برگزار کردیم و خداراشکر پیشکسوتان به آمادگی خوبی رسیده اند و به اهداف خود دست یافته ایم .


سرمربی تیم ملی پیشکسوتان فوتبال ایران تصریح کرد :جا دارد از آقایان والایی ،علی پازوکی ، ایرج سائلی ،مهرداد فیض اربابی که انصافا در این مدت زحمات زیادی را برای تیم کشیده اند تقدیر و تشکر داشته باشم  و برای تک تک  آنها آروزی سربلندی دارم .


مظاهری اظهار داشت:در این مدت  دوستانی نیز بودند که به دلیل مشغله های زندگی و کاری  نتوانستیم در خدمت آنها باشیم  ، عزیزانی همچون حمید درخشان ،علی امامی فر ،رضا جباری ،محسن خلیلی ،محمد نوازی و چند شخص دیگر که شخصا از آنها دعوت به عمل آوردم .


سرمربی تیم پیشکسوتان ایران در پایان گفت :   طبق اطلاعاتی که به بنده داده اند جام جهانی فوتبال رده پیشکسوتان بعد از ماه مبارک رمضان در شهر فیت سانالوک تایلند برگزار خواهد شد و در کنار بنده همکاران پرتلاشم  آقایان ارشدی ، سعید عزیزیان ،محمد فرزین جو   ،حسین منصوری و حسین معمار حضور دارند که امیدواریم بتوانیم با کمک هم باعث سربلندی فوتبال ایران شویم و با جام قهرمانی به کشور عزیزمان بازگردیم .