۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۷

بازیکن ذوب و فلزات بهار: مدعی لیگ سه می شویم

بازیکن تیم ذوب و فلزات بهار با ابراز رضایت از شرایط این تیم گفت: با همت و تلاش اعضای تیم، می خواهیم مدعی اصلی لیگ دسته سه کشور باشیم.  
کد خبر: ۶۶۱۵۴

بابک قائدی در گفت وگو با دی اسپورت اظهار کرد: تیم ما به دور از حواشی فوتبالی دور منظم تمرینات آماده سازی خود را زیر نظر حمید شانه ای پشت سر می گذارد.

 

وی اضافه کرد: هدف ما ابتدا کسب نتایج درخشان در رقابت های لیگ دسته سه کشور است و امیدوارم مسئولان باشگاه نیز حمایت های لازم را داشته باشند.

 

قائدی بیان کرد: کادر فنی ذوب و فلزات بهار امسال بازیکنان خوبی را جذب کرده است و می خواهیم با نفرات مستعد و بومی استان در لیگ دسته سه درخشش لازم را داشته باشیم.

 

این بازیکن همدانی ذوب و فلزات بهار خاطرنشان کرد: ذوب و فلزات تنها نماینده استان در لیگ دسته سه کشور است و انتظار می رود مسئولان اجرایی استان حمایت لازم را از این تیم داشته باشند.

 

وی افزود: ذوب و فلزات از طرفداران پرشماری در شهرستان بهار برخوردار است و امیدوارم با کسب نتایج درخشان بتوانیم جشن صعود را در این شهر برگزار کنیم.

 

وی یادآور شد: سال قبل با کسب نتایج مطلوب در لیگ برتر استان همدان توانستیم صعود موفقیت آمیز را به لیگ دسته سه داشته باشیم اما باید توجه داشت که لیگ سه بسیار فرسایشی است و مسابقات پرشماری پیش رو داریم.

 




 

 



ترند های روز