۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۹
اختصاصی دی اسپورت؛

بازگشت هافبک خیبر خرم آباد به اصفهان

احمد جعفری، هافبک فصل گذشته خیبر با عقد قرارداد با باشگاهی که فوتبال آکادمیک را از آنجا آغاز کرده بود، فصل را در دیار زاینده رود آغاز خواهد کرد.
کد خبر: ۶۶۱۸۲

به گزارش "دی اسپورت"، باشگاه های اصفهانی در فصل جاری به دنبال کم کردن هزینه های قرارداد بازیکنان هستند به همین دلیل به دنبال جذب بازیکنانی هستند که با پرورش در باشگاه خودشان به تیم های دیگر مهاجرت کردند.

احمد جعفری، هافبک میانی خیبر خرم آباد، فوتبالش را از ذوب آهن در سن نونهالی آغاز کرد و با یاد گرفتن اصول اولیه فوتبال به تیم دیگر اصفهان رفت. جعفری با بازی در رده جوانان سپاهان به تیم دوم این باشگاه، سپاهان نوین راه یافت و توانست خود را به فوتبال ایران معرفی کند و برای ادامه به پاس همدان رفت تا به همراه این باشگاه به پلی آف صعود راه یابد ولی در فصل بعد مجبور شد برای گذراندن خدمت سربازی به فجر برود و در تمام این سال ها همواره جزو هافبک های برتر لیگ به شمار می رفت.
آنطور که شنیده می شود طی یکی ، دو روز آینده اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، احمد جعفری، هافبک فصل گذشته خیبر با عقد قرارداد با باشگاهی که فوتبال آکادمیک را از آنجا آغاز کرده بود، فصل را در دیار زاینده رود آغاز خواهد کرد.