۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۲:۲۴
در گفتگو با خبرنگار "دی اسپوررت"؛

حسین ساکی: آقای عیسی زاده با نگاه پدرانه، دلسوز بازیکنان است

حسین ساکی در مورد آینده فوتبالش گفت: نمی دانم چه اتفاقی خواهد افتاد زیرا معمولا پس از جام جهانی برخی بازیکنان به تیمهای خارجی راه پیدا می کنند که امیدوارم این اتفاق برای من هم رخ دهد.
کد خبر: ۶۶۲۰۱

به گزارش "دی اسپورت"، تیم ملی جوانان با انجام سه بازی و کسب سه امتیاز از جام جهانی جوانان حذف شد. به همین دلیل با حسین ساکی، عضو باشگاه نفت آبادان و یکی از بازیکنان تیم ملی جوانان تماس گرفتیم تا شرایط را از زبان خودش جویا شویم.

حسین ساکی در مورد سطح تیم ها در جام جهانی به خبرنگار دی اسپورت گفت: خب جام جهانی در هر رده سنی که باشد، ویترین بهترین های آن رشته است و اصلا تیمی که ضعیف باشد به این مسابقات را پیدا نمی کند. در سه بازی که انجام دادیم حریفانمان  واقعا خوب و قوی بودند که در هر سه بازی از آنها سرتر بودیم.

بازیکن تیم ملی در مورد دو شکست این تیم آن هم در حالی که از حریف پیش بود گفت: واقعا نمی دانم چه باید بگویم در آن دو بازی همه چیز به یکباره تغییر کرد. واقعا مثل یک کابوس بود.

حسین ساکی در مورد آینده فوتبالش ادامه داد: نمی دانم چه اتفاقی خواهد افتاد زیرا معمولا پس از جام جهانی برخی بازیکنان به تیمهای خارجی راه پیدا می کنند که امیدوارم این اتفاق برای من هم رخ دهد.

بازیکن صنعت نفت آبادان در مورد مدیریت باشگاه افزود: آقای عیسی زاده واقعا خیلی برای باشگاه زحمت می کشد و من کمتر شنیده یا دیده ام که یک مدیر تا این حد به بازیکنان جوان تیم توجه کند. امیدوارم دراین جام مورد توجه تیمی قرار گرفته باشم تا زحمات او را جبران کنم. واقعا آقای عیسی زاده با نگاه پدرانه، دلسوز بازیکنان جوان هستند و به شخصه خیلی از او ممنونم.

حسین ساکی در پایان گفت: برای تا به اینجا رسیدن خیلی زحمت کشیده ام و حاضر نیستم به سادگی از دستش بدهم. با این وجود باید تلاشم را بیشتر می کنم تا باز هم پیشرفت کنم که موجب افتخار باشگاه و خانواده ام شوم.