۱۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۸
به دنبال صعود به لیگ یک هستیم

حاجی پور: سرمربی موفق لیگ دویی می خواهیم

مالک داماش گفت: با آقای هادی طباطبایی صحبت کردیم تا در صورت نزدیکی نقطه نظرات هم، در فصل آینده باز سرمربی تیم داماش شود. اما به توافق نرسیدیم.
کد خبر: ۶۶۲۸۸

به گزارش "دی اسپورت"،اسماعیل حاجی پور مالک داماش در گفت و گو با “خزر”گفت: با چند مربی گیلانی و غیرگیلانی در حال مذاکره هستیم و تا ۱۰ الی ۱۵ روز دیگر نام سرمربی جدید داماش را اعلام می کنیم.

هدف اصلی ما با استفاده از تجربه مسابقات فصل قبل این است که یک مربی توانمند و کارکرده در دسته دوم کشور که تیم یا تیم هایی را به دسته اول رسانده، به داماش بیاوریم. چون در فصلی که گذشته، متوجه شدیم که بازی های دسته دوم کشور شرایط ویژه و تفاوت های زیادی با مسابقات لیگ یک و لیگ برتر داد و مربیان آشنا با موقعیت و توان تیم های دسته دومی می خواهد.”
حاجی پور در تشریح بیشتر نظراتش گفت: “با اعضای هیات مدیره داماش به خصوص آقایان جهان پور و الطافی که فوتبالی تر هستند، جلسه می گذاریم و مشورت می کنیم. پیشنهادات دیگر دلسوزان فوتبال و پیشکسوتان را هم می گیریم و حداقل در دو هفته آینده به جمع بندی نهایی رسیده و سرمربی جدید داماش را معرفی می کنیم. اسکلت اصلی تیم ما باید از بازیکنان بومی تشکیل شود. حتی اگر مربیان غیربومی بیاوریم، بازیکنان گیلانی در ترکیب داماش قرار می گیرند. البته احتمال توافق با مربی بومی بیشتر است. همان طور که اشاره کردم، با چند نفر مشغول صحبت هستیم و می خواهیم برنامه های آنان را بگیریم و در جمع بندی با بهترین گزینه قرارداد امضا کنیم.

بهترین گزینه یعنی کسی که تیم یا تیم هایی با او از دسته دوم کشور صعود کرده باشند و ما در داماش امسال به دنبال صعود به بازی های لیگ یک هستیم.”