۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰
اختصاصی دی اسپورت،

کرمی:برنامه هایم رابه نفت امیدیه داده ام/اولویتم استفاده ازبومی هاست

دی اسپورت:مربی موفق نفت امیدیه یکی از گزینه های اصلی سرمربیگری تیم بزرگسالان این باشگاه می باشد که اصلی ترین برنامه اش را استفاده از سرمایه های فوتبال امیدیه می داند.
کد خبر: ۶۶۴۵۳

به گزارش"دی اسپورت"،نفت امیدیه از جمله باشگاه های لیگ دویی بوده که همواره با برنامه وارد مسابقات لیگ دسته دوم شده و با هدفمندی، عموما موفق به حضور در مرحله دوم این مسابقات شده است.

 

نفت امیدیه پس از عدم موفقیت در صعود به لیگ دسته اول باشگاههای کشور در فصل گذشته قصد دارد با یک نیروی جدید در راس کادر فنی خود پا در مسابقات بگذارد و در این راه با یکی از گزینه های جدی که وارد مذاکره شده، حسن کرمی که از مربیان موفق رده های پایه و بزرگسال باشگاه امیدیه می باشد به عنوان یکی از گزینه های اصلی مد نظر این باشگاه قرار گرفته است.

 

حسن کرمی در گفتگو با خبرنگار دی اسپورت و در خصوص پیشنهاداتش اظهار داشت:چند پیشنهاد از تیم های لیگ دویی داشته ام اما باشگاه نفت امیدیه به طور مستقیم از من برنامه خواسته و من نیز برنامه خود را به باشگاه تقدیم کرده ام تا در صورت صلاحدید بتوانم به مجموعه نفت امیدیه خدمت کنم و با تلاش فراوان نفت امیدیه را به لیگ یک برسانیم.

 

وی افزود: به نظر تا بدین جای کار روی برنامه من نظر مثبت دارند اما هنوز هیچ چیز به طور قطع اتفاق نیافتده است و باید در چند روز آینده منتظر بود و دید که چه کسی میتواند به عنوان سرمربی در این فصل بر روی نیمکت این تیم بنشیند.

 

کرمی با تاکید بر وجود استعدادهای فراوان در امیدیه قسمت مهم برنامه خود را نیز توجه به این استعدادها دانست و ادامه داد:13سال است که در خوزستان در رده های پایه و بزرگسال مشغول به فعالیت هستم و تجربیات خوبی در این زمینه دارم و به طور واضح دیده ام که چه استعداد های نابی در امیدیه وجود دارد و در برنامه ای که به باشگاه داده ام به طور صد در صد توجه و استفاده از نیروهای بومی است و پس از آن با استفاده از تعداد محدودی نیروهای غیر بومی قصد داریم که به طور قطع نماینده ای در خور شان مردم امیدیه روانه مسابقات کنیم.

 

کرمی تصریح کرد:سال گذشته نیز از باشگاه های نظیر سپهر نقش جهان، شاهین ماهشهر و زاگرس یاسوج پیشنهاد داشتم که به دلیل شرایط سخت انتقالی هیچ کدام میسر نشد. اما امیدوارم امسال خصوصا با کمک های رئیس امور ورزش نفت امیدیه تیم نفت بتواند با اقتدار لیگ یکی شود و به حق خود برسد.

 

حسن کرمی در پایان بیان داشت:در امیدیه دید من با بقیه افراد متفاوت است و نظر من بیشتر روی نیروهای بومی می باشد و دوست دارم از بازیکنانی استفاده کنیم که مجموعه نفت امیدیه برای آن ها زحمت کشیده و آن ها را پرورش داده. بدون شک با اعتماد به این نیروها میتوانیم در لیگ دسته دوم نیز به صورت چشمگیری موفق باشیم.

 

حسن کرمی در رده های پایه امیدیه عملکرد درخشانی داشته و باید منتظر بود و دید اگر بتواند به عنوان سرمربی نفت امیدیه انتخاب شود درخشش خود را در رده بزرگسالان نیز میتواند ادامه دهد.البته کرمی در فصل گذشته نیز به عنوان مربی در تیم بزرگسالان نفت امیدیه مشغول به فعالیت بوده و شناخت خوبی نسبت به تیم دارد.



ترند های روز