۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۲

رابسون، اولویت منصوریان در تمدید قرارداد

دی اسپورت:رابسون را باید از معدود بازیکنان خوب خارجی استقلال بدانیم.
کد خبر: ۶۶۵۹۰

به گزارش" دی اسپورت":رابسون را باید از معدود بازیکنان خوب خارجی استقلال بدانیم.

 رابسون را باید از معدود بازیکنان خوب خارجی استقلال بدانیم. خرید فصل شانزدهم استقلال نشان داد اگر در زمین باشد منصوریان خیالش راحت خواهد بود اما مشکل اینجا است که این بازیکن به صورت قرضی به استقلال آمده است و برای ادامه همکاری با استقلالی‌ها نیاز به رضایت باشگاه مقصد دارند.

 

البته طی روزهای اخیر مسوولان باشگاه استقلال به این نکته اشاره کرده‌اند که برای این انتقال مشکلی نیست و باشگاه رابسون با تمدید قرارداد استقلال با رابسون موافقت کردند. مدافع برزیلی استقلال یکی از اولویت‌های منصوریان برای تمدید قرارداد است اما در این میان پادوانی دیگر مدافع برزیلی استقلال به خاطر نوسانی که در بازی‌های فصل گذشته داشت چندان مورد تایید سرمربی استقلال نیست و به نظر می‌رسد برای فصل آتی جمع استقلالی‌ها را ترک کند.

 

بازی استقلال و العین مشخص کرد که خط دفاع استقلال مشکلات زیادی دارد و اگر منصوریان به قهرمانی در فصل آینده فکر می‌کند باید ضعف‌های فصل پیش را برطرف کند. در کنار رابسون برزیلی نیاز به مدافع ششدانگ دیگری است که این روزها سرمربی استقلال برای تکمیل زوج خط دفاعی به دنبال جذب پژمان منتظری است. با شروع تمرینات تیم استقلال از 27 خرداد مشخص می‌شود که این تیم برای رفع ضعف‌ها چه کار کرده است. منصوریان برای رهایی از انتقادات باید انتخاب‌های درستی برای فصل آتی داشته باشد.

 

 

منبع:ایران ورزشی