۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۷
سرمربی ایران جوان مطرح کرد :

تیم‌های بی‌پول سقوط می‌کنند

 سرمربی تیم فوتبال ایرانجوان بوشهر میگوید: تیم ما همچنان بلاتکلیف است وتا یک هفته مانده به مسابقات وقت زیادی داریم!
کد خبر: ۶۶۵۹۷

به گزارش "دی اسپورت "؛ سعید مفتخر در مورد وضعیت تیم ایرانجوان بوشهر گفت: تیم ما همچنان بلاتکلیف است تا یک هفته مانده به مسابقات وقت زیادی داریم! البته پورکبگانی مدیرعامل باشگاه در بیانیه‌ای اعلام کرده هر کسی توانایی اداره تیم را دارد، حاضر است باشگاه را به او تحویل بدهد. او فقط ضمانت‌نامه‌ای می‌خواهد تا بدهی‌های گذشته باشگاه پرداخت شود.

 

وی ادامه داد: ایرانجوان بوشهر 5 میلیارد تومان بدهی دارد، با این شرایط شاید اگر یک تیم لیگ برتری بخرید، به‌صرفه‌تر باشد،‌ البته این 5 میلیارد قرار نیست به یکباره پرداخت شود، اما مدیرعامل باشگاه می‌گوید باید فردی که می‌خواهد باشگاه ایرانجوان را تحویل بگیرد، این بدهی را بپردازد. این باشگاه هنوز بلاتکلیف است.

 

سرمربی تیم فوتبال ایرانجوان بوشهر در مورد اینکه خریداری برای این باشگاه پیدا شده یا نه، گفت: دو، سه هوادار اعلام کرده‌اند حاضرند باشگاه را تحویل بگیرند و آن را اداره کنند، ولی آنها هم با بدهی‌ها مشکل دارند. مدیرعامل باشگاه هم می‌گوید دیگر خسته شده‌ام و نمی‌خواهم تیم را اداره کنم، البته او امتیاز لیگ یکی را برای ایرانجوان خرید و تیم را از لیگ دو به لیگ یک آورد.

 

مفتخر در مورد قرارداد خواهرخواندگی استقلال با ایرانجوان بوشهر اظهار داشت: در جریان قرارداد خواهرخواندگی نیستم، اما فردی که از طرف استقلال آمده بود، مهدی قائدی را جذب کرد، ضمن اینکه استقلال قرار است حق رشد این بازیکن را به ایرانجوان بپردازد و در صورت انتقال این بازیکن به تیم‌های خارجی درآمدی هم به باشگاه ایرانجوان پرداخت شود، اما من در جریان قرارداد خواهرخواندگی و برادرخواندگی نیستم.

 

وی درمورد اینکه فصل آینده هم سرمربی ایرانجوان خواهد بود یا نه، افزود: شرایط فصل آینده بسیار سخت است. تیم باید تأمین مالی شود، فصل گذشته تیم‌های بی‌پول و باشگاه‌هایی که مشکل مالی داشتند به لیگ دو سقوط کردند. البته همان باشگاه‌ها هم 50 درصد از مبلغ قرارداد بازیکنان را پرداخت کرده بودند. ایرانجوان فصل آینده روزهای سختی را در لیگ یک دارد، زیرا همه تیم‌ها از سوی یک استان حمایت می‌شوند./فارس



ترند های روز