۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۴

دلیل حرف‌های ضد و نقیض استقلالی‌ها درباره رضاییان

دی اسپورت:تقریبا روزی نیست که رسانه‌ها درباره تمایل استقلال به جذب رامین رضاییان خبری را منتشر نکنند.
کد خبر: ۶۶۶۱۲

به گزارش" دی اسپورت":تقریبا روزی نیست که رسانه‌ها درباره تمایل استقلال به جذب رامین رضاییان خبری را منتشر نکنند.

 تقریبا روزی نیست که رسانه‌ها درباره تمایل استقلال به جذب رامین رضاییان خبری را منتشر نکنند. همین که نام بازیکن سابق پرسپولیس که از قضا از ستاره‌های این تیم به شمار می‌رفت، کنار استقلال بیاید به خودی خودی، خبر را پر اهمیت می‌کند. رضاییان ترجیح داده در این باره سکوت کند اما واکنش باشگاه کاملا متفاوت بوده است. افتخاری به عنوان مدیرعامل استقلال در آخرین مصاحبه خود به صورت تلویحی عنوان کرد بعد از بازی تیم‌ملی مقابل ازبکستان، نسبت به جذب بازیکن سابق پرسپولیس اقدام می‌کند اما فردی که این روزها مسؤول جذب بازیکنان مورد نظر منصوریان است، صریحا می‌گوید نام این بازیکن در لیست ما نیست و نمی‌دانم رضاییان با چه کسی مذاکره کرده است.

 

همین عدم هماهنگی بین پندار توفیقی و رضا افتخاری نشان می‌دهد برنامه اصلی منصوریان چیز دیگری است. گویا پیش از این سرمربی آبی‌ها با رامین رضاییان صحبت‌هایی را کرده و با پاسخ منفی این بازیکن مواجه شده است. به نظر می‌رسد این ملی‌پوش با یکی از تیم‌های خارجی به توافق رسیده و هدف اصلی‌اش حضور در لیگ بلژیک یا هلند است. از این رو منصوریان برای خرید بازیکنان مد نظرش لیست واقعی را به توفیقی داده است، یعنی بازیکنانی که در عالم واقعیت امکان جذب‌شان وجود دارد. اما یک بعد دیگر قضیه، به جو رسانه‌ای این انتقال مربوط می‌شود. منصوریان تلویحا به افتخاری گفته تمایل به جذب رامین دارد و بهتر است او در مصاحبه با رسانه‌ها این موضوع را تایید کند. سرمربی استقلال می‌داند حتی بازی با نام رضاییان تا مدت‌ها می‌تواند فضای رسانه‌ای را به نفع او کند و تا مدت‌ها کسی به اخبار دیگر نپردازد. از سویی شاید با عدم انتقال رضاییان به خارج از کشور، نظر این بازیکن برگردد و آن وقت منصوریان به صورت جدی می‌تواند با مرخص کردن وریا غفوری، سراغ بازیکن ثابت تیم‌ملی در جناح راست برود. منصوریان فصل قبل نشان داد اهمیت زیادی به جنگ رسانه‌ای می‌دهد. از این رو به‌رغم عدم حضور فرشید باقری و کنعانی‌زادگان در لیست اولیه‌اش، سراغ این دو بازیکن بدون برنامه‌ریزی قبلی رفت که هر دو خرید کاملا مردود از آب در آمد. حتی جذب کاوه رضایی را می‌شود در این راستا تحلیل کرد. رسانه‌ها 3 روز متوالی از جلسه کاوه با مسؤولان پرسپولیس نوشتند که دست آخر به‌خاطر عدم همکاری حسین هدایتی (ندادن 40درصد مبلغ قرارداد به صورت نقد) او ناگهان به سمت باشگاه استقلال متمایل شد و منصوریان بلافاصله خودش را به محل مذاکره و امضای قرارداد رساند و به گونه‌ای برای حریف کری رسانه‌ای خواند. او حتی از واژه عجیب و نامانوس  «خرید شیک» استفاده کرد.

 

پروژه جدید او حالا رامین رضاییان است. بازیکنی که در چند جلسه قبلی و تماس‌های برقرار شده، عملا پاسخ منفی به سرمربی استقلال داده است اما منصوریان تلاش می‌کند با داغ نگه داشتن این موضوع، کماکان با برگ رو نکرده به بازی ادامه دهد. البته این نکته را هم از یاد نبرید که رامین رضاییان اصولا آدم غیرقابل پیش‌بینی و عجیبی است و همانطور که یک ماه بعد از تمرین با ریزه اسپور ناگهان به پرسپولیس بازگشت، شاید این بار هم به خاطر بیماری پدر(!) راهی تیم رقیب شود. احتمالش بسیار کم است اما منصوریان می‌خواهد همچنان روزنه‌ای کوچک را باز نگه دارد. موضوعی که رسانه‌ها هم به‌خاطر بازدید خبر از آن استقبال می‌کنند.  

 

 

منبع:وطن امروز