۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۸
اختصاصی دی اسپورت؛

هافبک فصل گذشته نساجی در راه لیگ برتر

  دی اسپورت :میثم کریمی هافبک دفاعی فصل گذشته نساجی با انتشار پستی در اینستاگرام ضمن آرزوی موفقیت برای نساجی از هواداران این تیم خداحافظی کرد.
کد خبر: ۶۶۶۱۹

به گزارش "دی اسپورت"، میثم کریمی، هافبک اهوازی باشگاه نساجی مازندران، به دلیل عمکرد تحسین برانگیزش در نیم فصل نخست لیگی که گذشت، از میانه های راه مورد توجه چند باشگاه لیگ برتر و دسته یکی قرار گرفت که با توجه به شرایط حساس نساجی در آن برهه زمانی و مخالفت مدیران وقت باشگاه با جدایی اش، این بازیکن به اجبار تا پایان فصل در قائمشهر ماند. 

 

هافبک خوش اخلاق نساجی مازندران با اتمام لیگ، به مانند زمان نقل و انتقالات زمستانی باز هم با چند پیشنهاد جدی مواجه شد که با توجه به انتشار پست خداحافظی اش در دنیای مجازی به نظر می رسد که شرایط مذاکره کریمی با باشگاه هایی که به او پیشنهاد داده اند خوب پیش رفته و آنطور که شنیده می شود، کریمی در همین یکی دو روزه، تیم جدیدش را معرفی خواهد کرد.

 

حال باید تنها  چند روز منتظر ماند و دید که آیا در نهایت میثم کریمی، هافبک دفاعی فصل گذشته باشگاه نساجی مازندران، با توجه به پیشنهاداتش فصل آینده را در لیگ برتر سپری خواهد کرد یا لیگ آزادگان؟

 

در مورد نام باشگاه هایی که به طور جدی با هافبک دفاعی سال گذشته باشگاه نساجی مذاکره کرده اند، همین بس که یکی از آنها در فصلی که گذشت به لیگ بالاتر صعود کرده و دیگری از باشگاه هایی است که بازیکنان زیادی را به فوتبال ایران معرفی کرده است.