۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۳

مربی شهرداری همدان: امیدوارم روند حمایتی از تیم پایدار بماند

مربی دروازه بانان فصل قبل تیم شهرداری همدان بدون تردید یکی از بهترین مربیان فصل قبل لیگ 2 به شمار می رود و کارنامه دروازه بانان این تیم در طول مسابقات به لحاظ عملکرد گواه این ادعا است.
کد خبر: ۶۶۶۳۴

به گزارش دی اسپورت، محمدرضا کیانی فصل قبل توانست باردیگر توانایی داود اژدری سنگربان شهرداری را احیا کند و با تعلیم و آموزش های لازم، وی را به عنوان یکی از بهترین دروازه بانان مسابقات مطرح سازد.


کیانی این روزها فارغ از هیاهوی فوتبالی به تمرینات شخصی می پردازند.

 

وی در این باره می گوید: این روزها با وجود تعطیلی مسابقات فوتبال استراحت ندارم و برنامه تمرینی دروازه بانان مستعد همدان را در دستور کار قرار داده ام ضمن اینکه به صورت اختصاصی نیز تمرین آمادگی و کار با دستگاه انجام می دهم.

 

کیانی در خصوص شرایط تیم شهرداری همدان گفت: امیدوارم روند حمایت ازتیم شهرداری بهتر و پایدار بماند و مسئولان این تیم بهتر از فصل قبل حمایت کنند.

 

وی اضافه کرد: دو فصل موفق را همراه با شهرداری در لیگ سه و دو کشور تجربه کردم و امسال نیز کمتر کسی انتظار موفقیت این چنینی را داشت. حتی می توانستیم لیگ یکی شویم. همه تلاش کردند. از مدیریت باشگاه گرفته تا کادر فنی و بازیکنان. امیدوارم با حفظ شرایط قبل و تقویت آن بتوانیم بازهم شهرداری را مدعی لیگ دو مشاهده کنیم.

 

وی در خصوص شرایط همکاری با تیم شهرداری گفت: برای لیگ دو هنوز تصمیمی اتخاذ نشده و اینکه چه برنامه ای دارند. امیدوارم هرچه هست، به سود فوتبال همدان و بومی های این شهر باشد.