۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۳
در كنفرانس خبري مطرح شد؛

موسوی:هدف شهرداری ماهشهر رسیدن به لیگ برتر است

دی اسپورت:سرمربی جدید شهرداری ماهشهر معتقد است با وجود یک تیم پشتیبان قوی و استفاده درست از بازیکنان پایه میتواند تیمش را لیگ برتری کند.
کد خبر: ۶۶۶۵۸

به گزارش"دی اسپورت"،سید کوروش موسوی در نشست خبری اظهارداشت:بندرماهشهر یک پیشینه قوی فوتبالی دارد، زمانی فوتبال این شهر هم طراز فوتبال آبادان بود و اگر کار آکادمیک شود همان شرایط قابل دستیابی است. ما به یک تیم پشتیبان نیاز داریم، از بازیکنان پایه ای خیلی غافل مانده ایم، بایدطوری عمل نمائیم که تا سه چهار سال آینده به جایی برسیم که محصولات تیم شهرداری نه تنها باشگاه را ساپورت کنند، بلکه آنها را ترانسفر کنیم و به بنیه مالی باشگاه کمک نماییم.


وی افزود:می خواهیم یک تیم خوب ببندیم ، هدف رسیدن به لیگ برتر است، علیرغم همه کاستی ها با تمام وجود حس برتری جویی مون را داریم، الان جای تعارف و رفاقتها و روابط نیست، باید کمک کنیم کسی که شایسته است انتخاب شود تا بتوانیم به خوبی آبروداری کنیم، می خواهیم مدعی باشیم و داعیه قهرمانی داشته باشیم.


موسوی در پایان تصریح کرد:گزینه اولمون بازیکنان فعلی تیم است که بعنوان اساس کار در مقایسه با بازیکنان تستی قرار خواهیم داد تا بتوانیم به تناسب داشته ها و وضعیت بازیکنان تست شده، تیم را ببندیم، ما می خواهیم بهترینها را انتخاب کنیم و چه بهتر که انتخابمان بومی باشد، این جور چه از لحاظ انگیزشی وچه از لحاظ سازمانی چند گام جلوتریم.



ترند های روز