۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۸
اختصاصی دی اسپورت؛

آخرین وضعیت کادرفنی نمایندگان استان خوزستان در لیگ دو

دی اسپورت آخرین وضعیت کادر فنی نمایندگان خوزستان را بررسی می کند .
کد خبر: ۶۶۷۷۰

 

به گزارش "دی اسپورت "، استان خوزستان با داشتن شش تیم در فصل ۹۶-۹۷ دارای بیشترین نماینده در لیگ دسته دوم فوتبال کشور می باشد .

 

نمایندگان استان خوزستان عبارت اند از :استقلال اهواز ، فولاد نوین ، پتروکیان شوشتر ، نفت امیدیه ، اروند خرمشهر  و تیم تازه تاسیسی که چند مدتی است امتیاز شاهین ماهشهر را خریده است .

 

بر اساس این گزارش ،اولین تیم ریشه دار و آبی پوش اهوازی می باشد ،مسئولان استقلال اهواز براي فصل جديد با چند مربی خوزستانی رایزنی هایی انجام داده اند ولی هنوز به جمع بندی نهایی نرسیده اند .

 

یکی دیگر از نماینده های خوزستان ،فولاد نوین می باشد که گفته می شود به زودی یکی از گزینه های  محمود جادری ،حبیب خدریان ، حیدر حیدری و یا داریوش هرمزی   سکان هدایت فولادی ها را به دست خواهند گرفت.


دومین نماینده ، تیم تازه تاسیس خوزستانی است که چند پیش با ناصر مطلق به توافق رسیده بودند ولی چیزی نگذشت که خبر استعفا مطلق نیز به گوش رسید  ، گفته می شودمجید باقری نیا گزینه هدایت تیم تازه تاسیس می باشد .

 

اروند خرمشهر چهارمین نماینده استان خوزستان می باشد که البته سرمربی این تیم مشخص شده است و محمد علوی هدایت این تیم را برعهده گرفته است.

 

پنجمین تیم نفت امیدیه می باشد که گزینه های زیادی برای هدایت این تیم نقل می شود ، ۳گزینه بومی و 3 گزینه غیربومی. امید عیسی زاده ، علی محمد غیبی ، ابراهیم عباسی گزینه های بومی هدایت نفتی ها می باشند .حسن کرمی، جهانبخش جعفری و فرشاد پیوس سه گزینه غیربومی زردپوشان امیدیه ای هستند .

باید دید قرعه به نام کدامیک از گزینه های بالا برای هدایت نفت خواهد افتاد .

ششمین تیم، پتروکیانی می باشد که به صورت رهنی در شوشتر فعالیت می کند و هنوز مشخص نیست برای فصل جدید مدیران این تیم قرار داد خود را تمدید می کنند یا خیر .

 

شنیده ها حاکی از آن است که گزینه اول  شوشتری ها در صورت تمدید قرار داد فعالیت پتروکیان ، حسن شاهمرادیان مربی بومی این تیم خواهد بود .

 

 




ترند های روز