۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۶
در گفتگو با دی اسپورت؛

عماد قاسمی:در حال بررسی پیشنهاداتم هستم

دی اسپورت: نفت و گاز گچساران با وجود حذف استقلال و فولاد خوزستان و حضور در جمع هشت تیم پایانی جام حذفی، نتوانست نتایج خوبش را در چند بازی آخر لیگ ادامه دهد تا در نهایت باز هم از صعود باز بماند.
کد خبر: ۶۶۷۷۶

به گزارش"دی اسپورت"؛ نفت و گاز گچساران با وجود حذف استقلال و فولاد خوزستان و حضور در جمع هشت تیم پایانی جام حذفی، نتوانست نتایج خوبش را در چند بازی آخر لیگ ادامه دهد تا در نهایت باز هم از صعود باز بماند. با سید عماد قاسمی، مدافع میانی و باتجربه این تیم که در هر سه سطح اول فوتبال کشور بازی کرده و با توجه به عدم صعود تیمش با نظر کارشناسان سایت دی اسپورت در جمع ناکامان لیگ حضور گرفت تماس گرفتیم تا علل ناکامی گچسارانی های را از زبان او جویا شویم.

گفتگوی خبرنگار دی اسپورت با سید عماد قاسمی، مدافع فصل گذشته نفت و گاز گچساران را در زیر می خوانید.

از فصل گذشته شروع کنیم، چه شد که نفت و گاز درحالی که در دور رفت مرحله دوم مدعی صعود بود به یکباره نتوانست نتایج لازم را کسب کند؟


خب شرایط ما در ابتدای فصل خیلی خوب بود و همانطور که دیدید در جام حذفی بدون گل خورده مقابل استقلال خوزستان و فولاد خوزستان به پیروزی رسیدیم و به جمع هشت تیم پایانی راه پیدا کردیم و در بازی با تراکتور هم در حالی که چهار بازیکن اصلی تیم در ترکیب نبودند و از دست دادن یک پنالتی مقابل تراکتور حذف شدیم. همین موضوع نشان می دهد که چه تیم خوب و یکدستی داشتیم ولی رفته رفته بدشانسی به سراغ تیم مان آمد و بازیکنان اصلی تیم یکی یکی دچار مصدومیت شدند به طوری که در چند بازی آخر با بیش از 60 درصد تغییر نسبت به نیم فصل اول و آن تیم رویایی که داشتیم در میدان حاضر بودند. البته با تمام این اوصاف بازهم در تمام دیدارهایی که با شکست مواجه می شدیم، با بیش از پنج موقعیت گل این اتفاق رخ می داد. البته به نظر من به لیگ دو خیلی بها داده نمی شود.

چطور؟


بدون شک اخبار لیگ دو در چند هفته پایانی را همه فوتبالدوستان پیگیری کرده و دیده یا شنیده اند که چه اتفاقاتی در آن رقم می خورد. من هم در لیگ برتر بازی کرده ام، هم در لیگ یک و امسال هم با توجه به اینکه آقای یزدی، مربی خوزستانی که از کار کردن با ایشان خاطرات خیلی خوبی مانند مدعی صعود بودن در اهواز را داشتم، از من خواسته بود، در لیگ دو بازی کردم. با توجه به این موضوع به نظر من نظارت در لیگ دو در پایین ترین سطح است و اتفاقات زیادی در آن رخ می دهد که اصلا دیده نمی شود.

طوری حرف می زنید که گویا از بازی در لیگ دو پشیمان هستید.


ببینید من بیش از 10 سال است که در لیگ برتر یا لیگ یک بازی می کنم و در این مدت با مربیان زیادی کار کرده ام و خب از همه آنها چیزهای جدیدی یاد گرفته ام ولی کار کردن با مربیان خوزستانی خیلی جذاب است چون هر روز باید منتظر چیز جدیدی برای یاد گرفتن باشید. تنها دلیلی که به نوعی راضی شدم سال گذشته در لیگ دو به فوتبالم ادامه دهم، حضور آقای یزدی آن هم در باشگاهی مانند نفت و گاز بود که واقعا با هوادارانی که دارد حقش است در لیگ برتر حضور داشته باشد.

برای فصل جدید چه برنامه ای دارید؟
من درست در زمان اوج فوتبالم قرار دارم و نمی خواهم مانند سال های گذشته با عجله تصمیم بگیرم. با یک تیم لیگ برتری و دو تیم لیگ یکی صحبت کرده ام و فعلا در حال بررسی هستم ولی از آنجایی که چند سالی در جنوب بازی کرده ام، بازی برای مردم این استان را دوست دارم.