۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۱
در گفت و گو با "دی اسپورت"؛

حامد زمانی: بازیکن گل گهر هستم / به شایعات توجه نکنید

دی اسپورت- پس از خبر عقد قرارداد حامد زمانی، مدافع فصل گذشته باشگاه خونه به خونه بابل با سیرجانی ها، اخباری در خصوص احتمال حضور او در انزلی و صحبت با مدیران ملوان منتشر شد.
کد خبر: ۶۶۷۸۲

حامد زمانی، مدافع جدید گل گهر در مورد اخبار منتشر شده در خصوص حضورش در انزلی به خبرنگار "دی اسپورت" گفت: من هم این اخبار را در برخی سایت یا کانال ها خوانده ام و تعجبم از این است که چطور اخباری که صحت ندارد را به همین سادگی روی خروجی خود قرار می دهند. من پس از اطلاع از پیشنهاد باشگاه گل گهر، به سیرجان رفتم و پس از صحبت با مدیرعامل این باشگاه و اطلاع از اهدافشان، قراردادم را ثبت کردم و در حال حاضر بازیکن گل گهر هستم. اگر باشگاهی من را می خواهد باید با مدیران گل گهر به توافق برسد.

زمانی ادامه داد: از مدیران باشگاه ملوان و آقای دست نشان، سرمربی این تیم بابت پیشنهادشان تشکر می کنم ولی با سیرجانی ها قبل از درخواست آنها قراردادم را ثبت کرده ام. حالا اینکه چه کسی چنین اخبار کذبی را به برخی منابع خبری می دهد و آنها چطور بدون اطلاع از صحت خبر آن را منتشر می کنند را نمی دانم.


مدافع گل گهر ضمن تمجید از مدیرعامل باشگاه گل گهر، ادامه داد: پس از پایان لیگ، پیشنهادات زیادی داشتم و با چند باشگاه هم صحبت کردم که به توافق نرسیدم ولی پس از مذاکره با مدیرعامل باشگاه گل گهر و همچنین هدف این باشگاه مبنی بر صعود در این فصل و با توجه به نگاه حرفه ای که داشتند، قراردادم را ثبت کردم.

زمانی در پایان گفت: به هواداران و مردم سیرجان قول می دهم که در این فصل از هیچ کوششی برای رسیدن به اهداف باشگاه گل گهر دریغ نکنم تا انشالله در پایان با هم جشن صعود بگیریم.