۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۱:۴۷
در گفتگو با دی اسپورت؛

کلانتری: افتخار می کنم بار دیگر سرمربی فجرسپاسی شدم

دی اسپورت:سرمربی جدید تیم فجر شهید سپاسی با بیان اینکه افتخار می کند بار دیگر فرصت حضور در این تیم ارزشی را پیدا کرده است گفت: با انتخابی که انجام شد این پنجمین فصلی است که هدایت تیم فجر را بر عهده خواهم داشت و از اعتمادی که سردار غیاثی، هیأت مدیره و مدیرعامل تیم به من داشتند تشکر می کنم .
کد خبر: ۶۶۷۸۹

به گزارش"دی اسپورت"؛سرمربی جدید تیم فجر شهید سپاسی با بیان اینکه افتخار می کند بار دیگر فرصت حضور در این تیم ارزشی را پیدا کرده است گفت: با انتخابی که انجام شد این پنجمین فصلی است که هدایت تیم فجر را بر عهده خواهم داشت و از اعتمادی که سردار غیاثی، هیأت مدیره و مدیرعامل تیم به من داشتند تشکر می کنم .


علی اصغر کلانتری اظهار داشت: انشاا... با کمک همه عوامل، مسؤولین، هواداران و اصحاب رسانه بتوانیم فصل خوبی را پشت سر بگذاریم.


وی از برنامه 2 ساله هیأت مدیره و مدیرعامل این تیم خبر داد و تصریح کرد: امیدواریم با تلاش همه از برنامه ریزی انجام شده نیز جلوتر پیش برویم.


کلانتری افزود: از همه مردم، طرفداران و دست اندرکاران و کسانی که از دور و یا غیر مستقیم با تیم فجر در  ارتباطند می خواهم در کنار ما یک تیم واحد شوند و با همدلی و اتحاد فجر را به جایگاه اصلی اش باز گردانیم.


سرمربی تیم فجر شهید سپاسی درباره تعداد زیاد خروجی های این تیم تا این لحظه اضافه کرد: در چهار فصل گذشته که در تیم فجر بودم هر سال تیم خروجی های زیادی داشت و نگرانی بابت این موضوع نداریم و با توکل به خدا با گرفتن بازیکنان سرباز جدید و فوتبالیست های خوب شیرازی که از نظر ما قابلیت بازی در لیگ را دارند تیم را برای مسابقات آماده خواهیم کرد.


کلانتری در پایان به خبرنگار ما گفت: کادر فنی خود را تا فردا اعلام خواهد کرد.

 

خبرنگار:میثم حجتی



ترند های روز