۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۸
اختصاصی دی اسپورت،

تمرینات ملوان در غیاب دست نشان برگزار شد

دی اسپورت: تمرین تیم فوتبال ملوان بندرانزلی عصر روز دوشنبه از ساعت 17/30 دقیقه در غیاب نادر دست نشان سرمربی تیم فوتبال ملوان با حضور 44 بازیکن در مجموعه ورزشی حسن رود نیروی دریایی پیگیری شد.
کد خبر: ۶۶۸۱۹

به گزارش" دی اسپورت "،تمرین تیم فوتبال ملوان بندرانزلی عصر روز دوشنبه از ساعت 17/30 دقیقه در غیاب نادر دست نشان سرمربی تیم فوتبال ملوان با حضور 44 بازیکن در مجموعه ورزشی حسن رود نیروی دریایی پیگیری شد.
پژمان نوری کاپیتان تیم فوتبال ملوان بندرانزلی به دلیل حضور در امتحان پایان ترم دانشگاه با چند دقیقه تاخیر خود را به مجموعه ورزشی حسن رود نیروی دریایی رساند و به کادر فنی معرفی کرد ، پژمان که از محبوبیت خاصی در بین هواداران ملوان برخوردار است به محض ورود از جانب هواداران ملوان مورد تشویق قرار گرفت و ، او نیز به ابراز احساسات هواداران پاسخ داد.
حامد نور محمدی به دلیل کشیدگی از ناحیه همسترینگ و ایمان مهدی نژاد به دلیل پشت سر گذاشتن دوران نقاهت پس از مصدومیت در تمرین عصر روز دوشنبه به شکل اختصاصی زیر نظر احمد احمدی مربی بدنساز تیم فوتبال ملوان به تمرین پرداختند.
شهرام سالاری مهاجم تیم فوتبال ملوان که به دلیل پشت سر گذاشتن دوران نقاهت پس از مصدومیت از ابتدای تمرینات تیم فوتبال ملوان غایب بود در تمرین عصر روز دوشنبه با لباس شخصی حضور یافت و نظاره گر تمرین سایر همبازیان خود بود.
ایمان با صفا همچون روز گذشته در تمرین عصر روز دوشنبه تیم فوتبال ملوان غایب بود.
محمد پور رحمت الله از عصر روز دوشنبه در تمرینات تیم فوتبال ملوان حضور یافت به همراه بازیکنان تیم فوتبال ملوان به تمرین پرداخت.
نیما میرزازاد که در تمرین عصر روز یکشنبه از ناحیه زانو دچار آسیب دیدگی شده است در تمرین عصر روز دوشنبه با لباس شخصی حضور یافت و به همرا سایر بازیکنان تمرین نکرد.
بازیکنان تیم فوتبال ملوان در تمرین عصر روز دوشنبه ابتدا بدنهای خود را زیر نظر احمد احمدی مربی بدنساز تیم فوتبال ملوان گرم کردند و سپس تمرینات حفظ توپ را در دستور کار داشتند.
در بخش بعدی تمرین عصر روز دوشنبه بازیکنان به دو گروه تقسیم شدند و به بازی فوتبال در زمین کوچک پرداختند که در این بخش از تمرین بازیکنان تیم فقط می توانستند دو ضرب به توپ ضربه بزنند. متاسفانه در این بخش از تمرین صائب محبی از ناحیه ساق پای چپ دچار آسیب دیدگی شد و نتوانست به تمرین ادامه دهد.

بخش پایانی تمرین عصر روز دوشنبه نیز به بازی فوتبال در زمین بزرگ اختصاص داشت که این بازی بیشتر جنبه ارزیابی ( تست ) داشت و در این بخش بازیکنان اصلی تیم حضور نداشتند.
تعداد زیادی از هواداران متعصب و دوست داشتنی تیم فوتبال ملوان در تمرین عصر روز دوشنبه حضور داشتند و از نزدیک به تماشای تمرین عصر روز دوشنبه تیم فوتبال ملوان پرداختند.
تیم فوتبال ملوان عصر روز سه شنبه از ساعت 17/30 در قالب یک دیدار تدارکاتی در ورزشگاه تختی به مصاف تیم فوتبال ملوان نوین خواهد رفت.