۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۶
مدیریت، حلقه گمشده فوتبال؛

پشت پرده موفقیت گل گهر سیرجان در فصل نقل و انتقالات

دی اسپورت: تنها یک گام تا صعود به لیگ برتر فاصله داشت و اگر مقابل پارس جنوبی جم در آن دیدار پر افت و اخیز که به هیچ عنوان شایسته شکست هم نبودند یک تساوی هم کسب کرده بودند اکنون آنها در لیگ برتر فوتبال کشور حضور داشتند.
کد خبر: ۶۶۸۲۲

به گزارش خبرگزاری "دی اسپورت" وقتی که محمد جواهری بر صندلی مدیریتی باشگاه گل گهر سیرجان تکیه زد بسیاری عمر مدیریت وی را کوتاه می دانستند.

اما جواهری تبدیل به اولین کسی شد که علیرغم همه حواشی به وجود آمده اطراف باشگاه به خاطر جدایی نفراتی از باشگاه و به خصوص تیم فوتبال، به باشگاه شخصیت داد و نام گل گهر سیرجان را بر سر زبانها قرار داد.

جواهری که خود چهره ای کاملا ورزشی و به خصوص فوتبالی است و به عنوان بازیکن و سرپرست سابقه همکاری با باشگاه گل گهر را داشته است به خوبی با فوتبال ایران و لیگ دسته اول آشناست.

مدیرعامل جوان باشگاه گل گهر سیرجان در حالی که در چند کیلومتری خود دو باشگاه ثروتمند مس کرمان و مس رفسنجان را می بیند در فصل پیش روی رقابتهای لیگ دسته اول فوتبال کشور گوی سبقت را از برادران مسی پر ادعای خود به خوبی ربود و همانند فصل گذشته و تا این لحظه در فصل نقل و انتقالات پیروز و سربلند بوده است. با توجه به بودجه نه چندان زیاد باشگاه سیرجانی، اما عمل به تمامی تعهدات ممکن در فصل گذشته بسیاری از  فوتبالیست ها و مربیان را به سمت سیرجان و همکاری با آنها ترغیب می کند.

بدون شک جواهری یکی از مهمترین عوامل موفقیت آبی پوشان سیرجانی در فصل گذشته و فصل پیش رو خواهد بود هر چند بسیاری نتایج درخشان گل گهر در فصل گذشته را اتفاقی می دانند و معتقدند سیرجانی ها در فصل پیش رو رقابتهای لیگ دسته اول فوتبال کشور حرفی برای گفتن نخواهند داشت و با جدا شدن نفرات تاثیرگذاری چون اکبر صغیری، مهرداد آوخ، علی مرزبان، حمید گلزاری، میلاد صادقیان و ... عملا گل گهر شکست خورده بزرگ خواهد بود اما مهندس شرکت گل گهر بدون توجه به این حرف و حدیثها و به اصطلاح ورزشی ها چراغ خاموش به کار خود ادامه داد و با تمدید قرارداد اکثر نفرات فصل گذشته و جذب بازیکنان تاثیرگذاری چون احمد حسن زاده، رضا درویشی، آرمان شهدادنژاد، حسن شوشتری، رضا جلالی فر و ... نشان داد کار خود را به خوبی بلد است.

آنچه مسلم است فوتبال و ورزش استان کرمان همیشه دچار چالش های مدیریتی بوده است و باشگاه مس کرمان سرآمد تمامی باشگاههای ایران در این زمینه بوده است و بدون تردید خلا یک مدیر موفق ورزشی و به خصوص فوتبالی همواره در این استان پهناور احساس می شد و حال با ظهور محمد جواهری، ورزشی های کرمان و به خصوص فوتبالی ها به آینده کرمان بسیار امیدوار شده اند و بعید نیست در سالهای نه چندان دور جواهری جوان اما پر تجربه را بر صندلی خوش رنگ مدیریتی باشگاه مس کرمان ببینیم.



ترند های روز