۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۸
در گفتگو با دی اسپورت:

فولادپور:پیشنهادات خوبی دارم/از مسئولین شهرم ناراحتم

دی اسپورت:حکمت فولاد پور مدافع سیرجانی تیم راه آهن هر گونه تصمیم گیری در خصوص تمدید قرارداد یا جدایی اش از این تیم را منوط به انتخاب سرمربی جدید طلایی پوشان تهرانی می داند.
کد خبر: ۶۶۸۳۵

به گزارش"دی اسپورت":حکمت فولاد پور مدافع تیم راه آهن تهران در گفتگو با خبرنگار دی اسپورت در خصوص آخرین وضعیت این تیم گفت:

 

طبق صحبت هایی که انجام شده است قرار است تیم راه آهن در فصل پیش رو با قدرت در مسابقات ظاهر شود و حضور پر رنگی در رقابت‌ها داشته باشد، ما بازیکنان نیز کماکان منتظر هستیم تا سرمربی تیم مشخص و معرفی شوند.

 

وی در پاسخ به این سوال که آیا از سوی مسئولان تیم راه آهن پیشنهاد تمدید قرارداد دریافت کرده است و یا پیشنهادی از تیم های دیگر دارد نیز اظهار داشت:

 

بله از سوی مسئولان باشگاه راه آهن پیشنهاد تمدید قرارداد به من داده شده است علاوه بر آن از چند تیم دیگر نیز پیشنهاداتی دریافت کرده ام اما یک بازیکن برای اینکه بتواند انتخابی مناسب داشته باشد باید خیلی از مسائل را در نظر بگیرد و با دقت تیم خود را انتخاب نماید.

 

مدافع سابق تیم گل گهر سیرجان در رابطه با اولویت خود در فصل آتی نیز اذعان کرد:

 

خوب اولویت هر بازیکنی حضور پر رنگ در مسابقات فصل آینده است و نهایتا راه یافتن به لیگ برتر که امیدوارم این اتفاق برای من رخ دهد.

 

فولاد پور که زمانی در تیم گل گهر جزو بازیکنان اصلی بود و بازوبند کاپیتانی را بر بازو می بست در خصوص عدم حضور خود و سایر بازیکنان سیرجانی در ترکیب این تیم نیز افزود:

 

از مسئولان شهرم ناراحت هستم، چرا وقتی بازیکنانی همچون محسن ایران نژاد، عباس پور خسروانی، امیر رفعتی، آرمان اکوان و محمدرضا جانی پور در این تیم و دیگر تیم ها توانایی های خود را به اثبات رسانده اند باید مورد بی مهری و بی توجهی قرار گیرند و نتوانند فوتبال خود را در تیم شهرشان ادامه دهند، این برای بازیکنانی که سال ها در این تیم زحمت کشیده اند یک مساله ناراحت کننده است.

 

 

گفتگو:سید مهدی حق گوی



ترند های روز