۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۳
اختصاصی دی اسپورت؛

از استارت تمرینات تا گزینه های نیمکت آلومینیوم

تمرینات تیم فوتبال آلومینیوم اراک از فردا در اراک آغاز می شود.
کد خبر: ۶۶۸۴۸

دی اسپورت: پس از شایعه عدم تیمداری اراکی ها در فصل پیش رو لیگ آزادگان، عصر امروز جلسه ای با حضور هیات مدیره باشگاه و کارخانه آلومینوم سازی برگزار شد که پس از ساعت ها بحث و تبادل نظر در نهایت تصمیم بر این شد که اراکی ها با قدرت به فعالیت خود در فوتبال ادامه دهند.

به گزارش "دی اسپورت"، عصر امروز پس از جلسه ای چند ساعته که بین هیات مدیره باشگاه و هیات مدیره کارخانه آلومینیوم سازی اراک برگزار شد در نهایت تصمیم بر این شد که کارخانه درصدی از بدهی های معوق باشگاه را پرداخت کرده و مابقی هزینه های باشگاه از طریق جذب اسپانسر و حمایت صنایع استان و استانداری تامین شود و در ادامه مصوب شد که بهاری، سرپرست باشگاه آلومینیوم با قدرت به کارش ادامه داده و تا پیش از اعلام نام سرمربی، از فردا تمرینات در ورزشگاه امام خمینی اراک  با حضور مربیان بومی به طور موقت آغاز شود.
در این رابطه این نکته گفتنی است که در جلسه فوق با بررسی کارنامه بسیاری از مربیان در نهایت مقرر گشت هیات مدیره با گرفتن برنامه های مربیانی چون علی لطیفی، هومن افاضلی، محمد مایلی کهن، علی حنطه و علیرضا مرزبان و انجام مذاکرات نهایی، بهترین گزینه را برای سرمربیگری در این فصل معرفی کنند.
آنطور که شنیده می شود احتمال اینکه احمد بهاری، سرپرست باشگاه با نظر هیات مدیره به عنوان مدیرعامل در این باشگاه کارش را ادامه دهد بسیار زیاد است.