۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۴
کریمی مطرح کرد :

آلومینیوم با قدرت در لیگ یک حاضر می شود

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: ورزش کارگری باید مورد توجه قرار گیرد، ولی حمایت از ورزش قهرمانی نیز ضروری و مفید است.
کد خبر: ۶۶۸۶۹

به گزارش "دی اسپورت "،علی اکبر کریمی نماینده مجلس در این خصوص اظهار کرد: در چند روز گذشته مراجعات حضوری، تلفنی و حتی از طریق پیامک توسط مردم و جوانان ورزش دوست اراک برای بنده ارسال شد و مردم در این پیام ها نگرانی خود را در خصوص وضعیت تیم فوتبال آلومینیوم اراک اعلام کردند. 

 

وی افزود: در همین رابطه جلسه بسیار مفیدی با جمعی از مربیان و بازیکنان تیم فوتبال آلومینیوم و پیشکسوتان و دلسوزان فوتبال اراک برگزار شد.

 

کریمی افزود: تماس ها، مذاکرات و جلسات متعددی با مدیرعامل ایرالکو، رئیس هیات مدیره، برخی از اعضا هیات مدیره و سهامداران شرکت جهت متقاعد کردن آنها در خصوص ضرورت ادامه فعالیت باشگاه و لزوم حمایت جدی از تیم فوتبال در فصل پیش رو انجام شد.

 

وی اظهار کرد: روز گذشته در جلسه هیات مدیره کارخانه با نظر مساعد آنان، خواسته اهالی فوتبال مورد پذیرش قرار گرفت و مقرر شد که این تیم با قدرت و جدیت در مسابقات فصل آینده حضور پیدا کند.

 

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان خاطرنشان کرد: قطعا شرکت ایرالکو باید هزینه‌های مناسبی را برای امور ورزشی کارگران و خانواده های آنان صرف کند، ولی توجه به ورزش قهرمانی و هزینه کردن برای تیم فوتبال آلومینیوم اراک برای تقویت روحیه جوانان شهر و تبلیغ برند شرکت آلومینیوم اراک بسیار ضروری و مفید  است، همانطور که در شهرهایی همچون اصفهان و تبریز برای تبلیغ برند صنایع از ظرفیت فوتبال استفاده می‌کنند.

 

کریمی در پایان تصریح کرد: امیدوارم هواداران تیم فوتبال آلومینیوم شاهد موفقیت های مستمر این تیم و در نهایت صعود آن به لیگ برتر باشند./ایسنا



ترند های روز