۰۷ تير ۱۳۹۶ - ۰۰:۵۴
بلاتکلیفی در انتخاب مدیرعامل؛

احتمال بالای سرمربیگری متخصص سقوط در اراک!

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک امروز هم مشخص نشد تا این باشگاه همچنان در بلاتکلیفی یکی از رکوردداران لیگ یک باشد.
کد خبر: ۶۷۰۴۴

به گزارش"دی اسپورت"، در حالیکه بسیاری از باشگاه های لیگ یکی سرمربی خود را تعیین کرده، بازیکنانشان را جذب کرده اند و اردوی پیش فصل خود را نیز پشت سر گذاشته اند و رفته رفته با برگزاری دیدارهای دوستانه آماده شروع فصل می شوند، در اراک امروز و فردا ها برای تعیین تکلیف باشگاه آلومینیوم ادامه دارد.

در وضعیتی که امروز قرار بود مدیرعامل باشگاه تعیین شود هیات مدیره عریض و طویل باشگاه آلومینیوم که بدون هیچ نوع اطلاع رسانی ای از سوی شرکت ایرالکو و همینطور باشگاه آلومینیوم علی الظاهر اعضای جدیدی را در دل خود می بیند جلسه ای برگزار کرد اما خروجی این جلسه این بار هم تعیین مدیرعامل نبود تا کماکان بلاتکلیفی مهمان ناخوانده فوتبال استان باشد.

در این بین نکته بسیار نگران کننده اینکه شنیده می شود به زودی و حتی شاید پیش از انتخاب مدیرعامل سرمربی تیم به منظور آغاز هرچه سریعتر کار، انتخاب شود و در این بین اصلی ترین گزینه ای که نامش به گوش می رسد، علی حنطه، سرمربی ایست که رزومه او هیچ نشانی از سرمربی ای ندارد که بتواند نماینده استان را در فصل پیش رو به رستگاری برساند.

حنطه فصل پیش در مقطعی هدایت استقلال اهواز را در لیگ یک در دست داشت که در پایان این تیم به لیگ دو سقوط کرد. سابقه اخراج از پیام مشهد، سابقه سقوط با ابومسلم از لیگ برتر به لیگ یک، برکناری از سمت سرمربیگری ابومسلم، سقوط با ابومسلم از لیگ یک به لیگ دو و سقوط با راهیان کرمانشاه از لیگ یک به لیگ دو همه نکات سیاهی است که در کارنامه حنطه دیده می شود اما با این وجود همچنان نام او در صدر گزینه های باشگاه آلومینیوم برای سرمربیگری در فصل آتی است.

اینکه با کدامین ملاک و معیار قرار است به احتمال زیاد حنطه هدایت آلومینیوم را در دست بگیرد بر ما پوشیده است اما آنچه که واضح و مشخص است اینکه چنین انتخابی بدون شک در فصلی که شرایط نماینده استان ایده آل است نیز خطرناک است، چه رسد به این فصل که زمان بسیاری نیز از دست رفته است و ممکن است هر انتخاب نادرستی عواقبی چندبرابر سنگین تر برای فوتبال استان به بار بیاورد و آلومینیوم را نیز به سرنوشت ابومسلم، استقلال اهواز و راهیان کرمانشاه دچار کند.

منبع:هفته نامه چشم براه...



ترند های روز