۰۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۹
در گفتگو با دی اسپورت؛

نظری: نساجی، استقلال و پرسپولیس لیگ یک است

دی اسپورت:مهدی نظری، بازیکن سابق استقلال تهران در زمان نقل و انتقالات نیم فصل لیگ گذشته به نساجی مازندران پیوست و در این فصل جزو اولین بازیکنانی بود که قراردادش را با قائمشهری ها تمدید کرد.
کد خبر: ۶۷۰۶۲

به گزارش"دی اسپورت"؛مهدی نظری، بازیکن سابق استقلال تهران در زمان نقل و انتقالات نیم فصل لیگ گذشته به نساجی مازندران پیوست و در این فصل جزو اولین بازیکنانی بود که قراردادش را با قائمشهری ها تمدید کرد.

مهدی نظری در مورد انتخاب نساجی در فصل گذشته به خبرنگار دی اسپورت گفت: در تعطیلات نیم فصل لیگ گذشته با پیشنهاد باشگاه نساجی مواجه شدم که با توجه به جایگاه این تیم در جدول و همینطور پرهوادار بودنش پس از انجام مذاکرات نهایی قراردادم را ثبت کردم.


بازیکن باتجربه نساجی در مورد تمدید قراردادش ضمن بیان اینکه نساجی تیم بزرگی است ادامه داد: به نظر من نساجی، استقلال و پرسپولیس لیگ یک است و هر بازیکنی دوست دارد در آن بازی کند زیرا هواداران پرشوری دارد که با تمام وجود به تیم شان عشق می ورزند. پس از اینکه سال گذشته به این تیم پیوستم با تفکر کادرفنی وقت، زیاد فرصت بازی پیدا نکردم. به همین دلیل خیلی دوست داشتم که یک سال دیگر در این تیم حضور داشته باشم و برای تحقق آرزوی هوادارانش که رسیدن به لیگ برتر است تلاش کنم و به جرات می توانم بگویم که مذاکره من با مدیران باشگاه برای تمدید قرارداد حتی پنج دقیقه هم طول نکشید.

نظری در مورد اولین دیدار تدارکاتی نساجی برابر پیکان گفت:
با توجه به شرایط تیم ها که در دوران بدنسازی قرار دارند، بازی سنگینی بود که به نظر من بچه های ما خیلی بهتر از پیکانی ها در زمین توپ را به گردش در آورده و بازی کردند. البته باید به این نکته هم توجه داشت که این اولین بازی بود که بازیکنان نساجی در کنار هم قرار می گرفتند و به همین دلیل کمی ناهماهنگ بودیم و بدون شک با توجه به زمان یک ماهه ای که به آغاز لیگ مانده خیلی بهتر از این خواهیم شد.


بازیکن سابق استقلال تهران نظرش در مورد پاشازاده، سرمربی این فصل نساجی مازندران را اینگونه بیان کرد: آقا مهدی بازیکن بزرگی در دوران بازیگری اش بوده و با توجه به کارنامه ای که از آغاز مربیگری اش بجا گذاشته بدون شک مربی خیلی بزرگی هم خواهد شد. با شناختی که من از آقای پاشازاده دارم، به نظر من ایشان بهترین انتخاب برای نیمکت نساجی بودند و اگر هواداران از او و تیمش حمایت کنند، روزهای خیلی خوبی در انتظارشان خواهد بود زیرا آقا مهدی هم مانند هواداران نساجی با باخت بیگانه است و حتی دوست ندارد در دیدارهای دوستانه هم تیمش با شکست زمین مسابقه را ترک کند.



نظری در مورد تفاوت هواداران نساجی و استقلال گفت: استقلال تیم بزرگی است و هواداران خیلی خوبی دارد ولی شما در قائمشهر هوادارانی را می بینید که نساجی در زندگی شخصی شان تاثیر مستقیم دارد. من در تیم های پرهوادار زیادی بازی کرده ام و بازی های خارجی زیادی را از نزدیک تماشا کرده ام. در همه تیم ها یک سکویی خاص یا یک سری هوادار خاص وجود دارند که به آنها هواداران تیفوسی یا متعصب می گویند ولی در قائمشهر کل استادیوم وطنی مملو از هواداران تیفوسی می شود که فکر می کنم چنین چیزی را در هیچ کجای دنیا غیر از استادیوم شهید وطنی نخواهید دید.

نظری در پایان گفت: از همه کسانی که در این مدت به من لطف داشته اند تشکر می کنم و از همه هواداران می خواهم که از  این کادرفنی و بازیکنان حمایت کنند و شک نداشته باشند که با حمایت از آنها بدون شک آرزوی ۲۴ ساله شان یعنی صعود به لیگ برتر برآورده خواهد شد.



ترند های روز