۰۸ تير ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۲
در گفتگو با دی اسپورت؛

افراسیابی:بايد قدر بخش خصوصي را بدانيم

دی اسپورت:بازیکن جدید تیم خونه به خونه بابل اعتقاد دارد باید از مدیرانی که با هزینه شخصی در فوتبال هستند حمایت کرد.
کد خبر: ۶۷۱۲۲

به گزارش"دی اسپورت"؛بازیکن جدید تیم خونه به خونه بابل اعتقاد دارد باید از مدیرانی که با هزینه شخصی در فوتبال هستند حمایت کرد.

بعد از نیم فصل حضورم در یزد به دعوت عزیزی به مشهد برگشتم تا برای بقای این تیم در لیگ برتر کمک کنم از عملکرد خودم در سیاه جامگان راضی هستم
خوشحالم توانستم به تیمی که در آن رشد کردم کمک کنم.


وی افزود:بعد از اینکه از باشگاه سیاه جامگان برای تمدید قرار داد با من تماسی گرفته نشد به طبع به پیشنهادات دیگر فکر کردم و با اینکه چند پیشنهاد لیگ برتری داشتم تصمیم گرفتم به تیم خونه به خونه بپیوندم چون چند دوست خوب در این تیم دارم.


افراسیابی ادامه داد:شرایط مالکیت این تیم مثل سیاه جامگان خصوصی است و می دانم این طور مدیریت چه قدر سخت است و افرادی که از جیب هزینه می کنند را باید حمایت کرد.قطعا تمام توانم را برای صعود خونه به حونه به لیگ برتر انجام میدهم.


افراسیابی گفت: ادامه داد لیگ1 شرایطی به مراتب سخت تر از لیگ برتر دارد و به مرور نوعی فرسایش در تیم ها ایجاد می شود.


وی در پایان اظهارداشت:افراسیابی در رابطه با  صعود خونه به خونه به لیگ برتر گفت:نمیخواهیم برای هواداران پر شور خونه به خونه توقع ایجاد کنیم اما بعد از دو سال حضور در لیگ یک امسال با حضور سرمربی جدید که سابقه خوبی در تیم های پایه دارد انشاالله اتفاقات خوبی برای این تیم و هوادارانی مازندرانی خواهد افتاد.



ترند های روز