۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۵

برنامه احتمالی دژاگه؛ بازگشت به آسیا

در فصل منتهی به جام جهانی، کاپیتان تیم ملی و یکی از بازیکنان کلیدی ایران همچنان بدون تیم است و هنوز نمی‌داند فصل بعد برای چه تیمی بازی خواهد کرد.
کد خبر: ۶۷۱۸۱

به گزارش "دی اسپورت"، در فصل منتهی به جام جهانی، کاپیتان تیم ملی و یکی از بازیکنان کلیدی ایران همچنان بدون تیم است و هنوز نمی‌داند فصل بعد برای چه تیمی بازی خواهد کرد. اشکان دژاگه نیم‌فصل نا موفقی را در ولفسبورگ سپری کرد. انجام فقط دو بازی، آن هم به‌عنوان بازیکن ذخیره در بازی پلی‌آف مقابل آینتراخت برانشوایگ نمی‌توانست دلیل محکمی برای تمدید قرارداد با او باشد.

به همین دلیل مدیران ولفسبورگ علاقه‌ای به تمدید قرارداد و حفظ اشکان نشان ندادند تا دوباره مثل سال‌های قبل، یکی از لژیونرهای فوتبال ایران از سطح نخست فوتبال اروپا دیپورت شود. دژاگه پس از جدایی از ولفسبورگ سکوت کرده و صحبتی انجام نمی‌دهد. کسی از آینده دژاگه در فصل حساس پیش رو خبر ندارد. نه خودش و نه مدیر برنامه‌هایش.

در روزهایی که دژاگه در اروپا مشتری پر و پا قرصی ندارد- حداقل از نظر مالی- دوباره شایعه حضور او در لیگ ایران منتشر شده. اتفاقی که از همان ابتدا هم مشخص بود فقط شایعه است و نه جدی. البته دژاگه بازگشت به فوتبال آسیا را نیز در برنامه‌های خود قرار داده. بازگشت و حضور در لیگ‌هایی چون چین، قطر و حتی تایلند. باید دید چه سرنوشتی در انتظار دژاگه خواهد بود. آیا او به پیشنهادهای اروپایی‌اش – البته با دستمزد پایین – پاسخ مثبت می‌دهد یا به آسیا برمی‌گردد و قراردادی نجومی امضا می‌کند؟

 

 

منبع: آی اسپورت