۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۵
اختصاصی دی اسپورت؛

حاشیه سازی فرد معلوم الحال برای فوتبال گچساران

دی اسپورت:مشاور ورزشی یکی از مسئولان گچسارانی با انتشار پیامی باعث به وجود آمدن حواشی در فوتبال این شهر شده است
کد خبر: ۶۷۲۲۳

 

به گزارش "دی اسپورت"، فردی  که به عنوان  مشاور  ورزشي یکی از مسئولين گچسارانی فعالیت می کند  در پيج اينستاگرام خود با توهين به سايت های ورزشی معتبر کشوری و كذب خواندن مطالب آنان بار ديگر در مسائل رسانه ای دخالت كرد.

 

حال روی سخن ما با فرد ذکر شده این است که وی  بايستي اطلاعات  ورزشي خود را بیشتر کند  و  ارتباط خودش  با رسانه هاي ورزشی را  كمی حرفه ای تر  كند.

 

در حال حاضر همه فوتبال دوستان می دانند با توجه به فصل نقل و انتقالات گمانه زني هاي بسياري در سايت هاي ورزشي صورت مي گيرد و اين نشان ازتحت فرمان بودن اين سايت ها نیست و نخواهد بود. 


 

مطمئنا فرد نامبرده منافعش به خطر افتاده است و نتوانسته مربیان تاریخ مصرف گذشته و مورد نظر خود  را به گچساران بیاورد که اینگونه به جنب وجوش افتاده است و همه را زیر سوال می برد .

 

 

اينگونه رفتار ها و بی احترامی ها مطمئناً از نظر مديران سايت های ورزشی  محكوم است و در صورت تكرار از طريق مراجع قانونی به جد اقدام خواهد شد.


گفتنی است  این سايت تاكنون  نسبت به رسميت داشتن كانون هواداران گچساران نپرداخته ولی شواهد نشان مي دهد فعاليت كانون هواداران نفت و گاز گچساران غير قانونی بوده و متاسفانه عده اي خود را با نام كانون هواداران تا جايگاه مشاور مسئولان دولتی رسانده اند.

 

از مسئولین ارشدنفت و گاز گچساران هم انتظار می رود  در اين خصوص موضع شفاف داشته باشند و در صورتيكه فعاليت اين كانون غير مجاز است، اين موضوع مهم را  به اطلاع مردم  فوتبال دوست گچساران برسانند چرا كه امنيت جان  تماشاگران در سكوها  برعهده  ليدرها می باشد و اگر كانون مشروعيت قانوني ندارد  شوراي تامين و مسئولان امنيتي را مطلع سازند تا با خاطيان كه هر ساله موجب  تنش و آشوب در سكوهای ورزشگاه شهدای نفت هستند برخورد جدی شود.

 

  تاكنون هيچ يك از مسئولان نفت گچساران فعاليت كانون را به دلیل سوابقشان در چهار سال گذشته به رسمیت  نشناخته اند و  می دانند اگر اتفاق براي هواداری بروی سكوها بيفتد پاي همه مسئولان نفت در ميان است و اولين نفر مديرعامل نفت است که بايستی به محاكم قضايی برود و از كانوني كه هيچ وجه قانوني ندارد و در هيچ كجا ثبت نشده دفاع كند كه البته دفاع بی فايده ای هم است.

 

 

لازم به ذکر است که سايت" دی اسپورت "یک مرجع كاملا مستقل بوده و كليه مطالب كه در آن منتشر مي شود از طريق منابع و اسناد معتبر  است.