۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۰۱:۱۹
مدیر عامل و مالک باشگاه پرسپولیس مشهد خبرداد؛

ظهورنیا:برای صعود تلاش می‌کنیم

دی اسپورت:علی ظهورنیا در خصوص شرایط تیم پرسپولیس مشهد در لیگ دسته دوم اظهار کرد: اتفاق خوبی در سال گذشته با همت کادرفنی و بازیکنان رخ داد که صعود از لیگ سه به لیگ دسته دوم بود.
کد خبر: ۶۷۲۲۵

به گزارش"دی اسپورت"؛مدیر عامل و مالک باشگاه پرسپولیس مشهد در گفتگو با خبرنگار دی اسپورت اظهارداشت: اتفاق خوبی در سال گذشته با همت کادرفنی و بازیکنان رخ داد که صعود از لیگ سه به لیگ دسته دوم بود. امیدواریم در لیگ دو نیز در همان سال نخست حضور موفق باشیم و بتوانیم بدون وقفه پس از صعود به لیگ دو این بار به لیگ یک صعود کنیم.


وی افزود: هدف ما در پرسپولیس مشهد استفاده از بازیکنان بومی است و در همین رابطه نیز پذیرای بازیکنان تستی نیز هستیم. برای اردو نیز درصورتی که کادرفنی درخواست کند برای اردوهای خارج از استان برنامه‌ریزی لازمه اندیشیده‌ خواهد شد.


ظهورنیا تصریح کرد: هدف ما فراهم کردن امکانات سخت‌افزاری مناسب است تا بازیکنان و کادرفنی بتوانند در شرایطی نرمال و باثبات تنها به رقابت با رقبا بیاندیشند.


ظهورنیا در خصوص بستن تیم پرسپولیس مشهد گفت: اگر کادرفنی بازیکن خراسانی در سطح مدنظر خود نیابند از استان‌های مجاور نیز بازیکن جذب خواهیم‌کرد اما اولویت با بازیکنان خراسانی است.


مدیر عامل و مالک باشگاه پرسپولیس مشهد در پایان با تشکر از سایت دی‌اسپورت تاکید کرد: دی‌اسپورت سهم بسزایی در روشنگری و شفافیت در لیگ‌های دسته پایین دارد و برای این دوستان آرزوی موفقیت می‌کنم.