۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۱

روانخواه: سپیدرود فقط به دنبال بقا نیست

دی اسپورت:مربی تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت: به دنبال بقا در لیگ برتر نیستیم و می‌خواهیم جایگاه خوبی در لیگ برتر بدست آوریم.
کد خبر: ۶۷۳۷۶

به گزارش"دی اسپورت"، امید روانخواه در خصوص آخرین وضعیت آماده سازی تیم سپیدرود رشت اظهار داشت: اوضاع خوب است و به تازگی از اردوی کردان برگشته و تمرینات را در رشت پیگیری می‌کنیم. تمرینات خوبی را در این مدت انجام دادیم و با انجام چند بازی دوستانه آمادگی مناسبی برای شروع مسابقات لیگ برتر پیدا کردیم.

وی ادامه داد: دو هفته‌ای است تمرینات را شروع کردیم و دو بازی هم انجام دادیم که رضایت‌بخش بود و نفرات جذب شده و آنهایی که قبلا با تیم کار می‌کردند همگی آماده هستند. فکر می‌کنم نسبت به شرایطی که تیم دارد در نقل و انتقالات خوب کار کرده‌ و راضی هستیم. شرایط سپیدرود با سایر تیم‌ها متفاوت است و تیم با توجه به هوادارانی که دارد می‌تواند به جایگاه بهتری فکر کند. مردم خوب رشت همیشه از تیم‌هایشان حمایت کرده‌اند و با توجه به محبوبیتی که سپیدرود دارد قطعا از این تیم بیشتر حمایت می‌کنند. هدف ما قرار گرفتن در جایگاه خوبی در جدول در پایان لیگ بوده و به دنبال بقا نیستیم.
 
بازیکن اسبق استقلال درخصوص وضعیت این تیم در لیگ هفدهم با توجه به عملکرد آنها در نقل و انتقالات گفت: استقلال فصل قبل هم بازیکنان خوبی را جذب کرده بود اما برای لیگ هفدهم بهتر عمل کرده‌اند. حالا دیگر هواداران از این استقلال با توجه به جایگاهی که در لیگ شانزدهم به دست آورد قهرمانی می‌خواهند و همین موضوع کار این تیم را سخت‌تر می‌کند.
 
وی افزود: این مساله کار کادرفنی را با مشکل مواجه می‌سازد و باید با تمرکز کامل کار را دنبال کنند هرچند که معتقدم استقلال کادرفنی خوبی در مسیر قهرمانی دارد و با حمایت همه جانبه به این خواسته اش خواهد رسید.

منبع:میزان



ترند های روز